arek400 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 a wiec tak problem wyglada nastepujaca na luzie w miare normalnie sie wkreca na obroty a jak jade i jest obciazenie to po dodaniu gazu zaczyna sie dławić, wymieniłem przewody wn ale bez fajek i to samo problem dotyczy cb 500 01r jak ktos ma jakis pomysł to pisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 a wiec tak problem wyglada nastepujaca na luzie w miare normalnie sie wkreca na obroty a jak jade i jest obciazenie to po dodaniu gazu zaczyna sie dławić, wymieniłem przewody wn ale bez fajek i to samo problem dotyczy cb 500 01r jak ktos ma jakis pomysł to pisać hi,bardziej bym sie koncentrowal na zasilaniu a nie pradzie (paliwo)!☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek400 Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 paliwo zmienione i to samo pod obciazeniem zaczyna przerywac i strasznie szarpac moze jednak ma ktos jakis pomysł??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Heh. Chodzilo o uklad paliwowy. Jaki kolor ma swieca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek400 Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 świece sa ok sprawdzałem więc raczej sie nie zalewa może w gaznikach zapchała sie dysza ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Dziwne. Jakby sie zapchala swieca, lub cokolwiek z gaznikiem to byloby widac po swiecy. Swiece wymieniales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek_N Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Sprawdź filtr powietrza. Miałem podobnie na początku zeszłego sezonu. Powoli się rozkręcała do około 6 tys. obrotów, a później jakby kotwicę ktoś zarzucił. Po odkręceniu pokrywy filtra powietrza, wysypały się z niego orzechy :biggrin: jakiś cholerny gryzoń zrobił sobie w moto magazyn i miejsce na zimowanie. Dobrze, że nic nie pogryzł. Dodam, że nawet w zadupku były orzechy (te akurat od razu wyczaiłem). Cytuj http://motowyjazdy.ubf.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 ja i tak skupibłym sie na gazniku.. gumach dolotowych.. airboxie (filtr powietrza) i rowniez na swiecach.. Moz sie zdarzac ze przez chwile jeden garek Ci przerywa i temu nie wkreca sie do konca i kipekso schodzi.. ja tak mialem wielokrotnie przez pewien okres czasu.. a wszystko zaczelo sie od gaznikow .. musialbys je wyczyscic... wyregulowac wymienic ten filtr i wtedy spróbować :) i najlepiej po calym zabiegu kupic sroek do czyszcznia układu zasilajacego (doleawsz go do paliwa, dostaniesz na kazdej stacji benznynowej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.