tomxx92 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 witam czym mógłbym uszczelnić sylikonem w moim dwusuwie chłodzonym cieczą głowice ponieważ nigdzie nie moge dostać do niego uszczelki. Czy może to być sylikon np. do 300C taki do uszczelniania pokryw misek olejowych (jaka tam panuje temperatura?) itp. czy są takie produkty do uszczelniania glowic czy można np. z blaszki jakiejś zrobić uszczelke czy można np. użyć pasty do uszczelniania wydechów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Witam, Samym sylikonem to ja bym nie radził uszczelniać. Najlepiej znaleźć firmę, ktora dorabia uszczelki tego typu. Ja mam przy swoim uszczelka+ sylikon, który wyrzymuje wysokie temperatury - tak dla pewności. Jak już koniecznie chcesz samym sylikonem to musisz pogadać z mechanikiem jakiego by na Twoim miejscu użył. Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Silikonem odradzam, ale poradze ci firmę, która dorabia uszczelki i są dobre, mój brat dorabiał do mz i jak na razie jest gitara :cool: http://www.uszczelki.pna.pl/ :biggrin: powinni ci dorobić taką uszczelke i nawet w przystępnej cenie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 (edytowane) ja tu widze że masz uszczelnienie oringami więc po co się bawić w sylikony i dorabianie ? http://www.ultimateparts.net/shop/category...der-Head-Piston Edytowane 1 Maja 2009 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 pod glowice do etx 125? rotax 122? tam przeciez idzie tylko gumowy oring i mozna go dostac w kazdym sklepie motoryzacyjnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomxx92 Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 (edytowane) czyli nie trzeba uszczelniać?? bo niby jak zdjąłem głowice to tam jest taka gumowa uszczelka ale czy ona nie służy tylko do tego by płyn chłodniczy nie przedostał się do środka, do tłoka?? to jest rotax 127 (na ten silnik enduromaster z tej strony co podałeś sie za bardzo nie patrz bo on jest z 1998 a ja mam motor z 1989 ale mój też ma gumową uszczelke) czy ona wystarczy?? czy ten oring to jest ten czarny pierscień: oto zdjęcie http://img15.imageshack.us/img15/8968/cylinderoring.jpg bo ja mam taki czarny pierscień w swoim motorze i czy on wystarczy do uszczelnienia glowicy??? Edytowane 1 Maja 2009 przez tomxx92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 tak wystarczy i nie musisz smarowac zadnym sylikonem itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomxx92 Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 tak wystarczy i nie musisz smarowac zadnym sylikonem itp no ok , ale moge posmarować po zewnętrznej stronie. Znaczy sie obwód cylindra żeby płyn chłodniczy nie ciekł?? jak coś to wystarczy sylikon do 300C?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 możesz, do tego są specjalne sylikony , np. ProSeal dedykowane do składania głowic Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomxx92 Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 no ale jeszcze jedno pytanie tak dla pewności: tego miejsca wokół tej uszczelki- tego oringa to musze też posmarować sylikonem by się płyn chłodniczy nie wlał do tłoka?? czy ta uszczelka uszczelnia również przed wlaniem sie płynu chłodniczego do tłoka- znaczy sie do komory spalania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 NIE oring olejem smarujesz Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.