Skocz do zawartości

uszczelnienie głowicy sylikon??


tomxx92
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

czym mógłbym uszczelnić sylikonem w moim dwusuwie chłodzonym cieczą głowice ponieważ nigdzie nie moge dostać do niego uszczelki. Czy może to być sylikon np. do 300C taki do uszczelniania pokryw misek olejowych (jaka tam panuje temperatura?) itp. czy są takie produkty do uszczelniania glowic czy można np. z blaszki jakiejś zrobić uszczelke czy można np. użyć pasty do uszczelniania wydechów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Samym sylikonem to ja bym nie radził uszczelniać. Najlepiej znaleźć firmę, ktora dorabia uszczelki tego typu. Ja mam przy swoim uszczelka+ sylikon, który wyrzymuje wysokie temperatury - tak dla pewności.

Jak już koniecznie chcesz samym sylikonem to musisz pogadać z mechanikiem jakiego by na Twoim miejscu użył.

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silikonem odradzam, ale poradze ci firmę, która dorabia uszczelki i są dobre, mój brat dorabiał do mz i jak na razie jest gitara :cool: http://www.uszczelki.pna.pl/ :biggrin: powinni ci dorobić taką uszczelke i nawet w przystępnej cenie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tu widze że masz uszczelnienie oringami więc po co się bawić w sylikony i dorabianie ?

 

http://www.ultimateparts.net/shop/category...der-Head-Piston

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie trzeba uszczelniać?? bo niby jak zdjąłem głowice to tam jest taka gumowa uszczelka ale czy ona nie służy tylko do tego by płyn chłodniczy nie przedostał się do środka, do tłoka?? to jest rotax 127 (na ten silnik enduromaster z tej strony co podałeś sie za bardzo nie patrz bo on jest z 1998 a ja mam motor z 1989 ale mój też ma gumową uszczelke) czy ona wystarczy??

 

czy ten oring to jest ten czarny pierscień: oto zdjęcie

http://img15.imageshack.us/img15/8968/cylinderoring.jpg

 

bo ja mam taki czarny pierscień w swoim motorze i czy on wystarczy do uszczelnienia glowicy???

Edytowane przez tomxx92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wystarczy i nie musisz smarowac zadnym sylikonem itp

 

 

no ok , ale moge posmarować po zewnętrznej stronie. Znaczy sie obwód cylindra żeby płyn chłodniczy nie ciekł??

jak coś to wystarczy sylikon do 300C??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale jeszcze jedno pytanie tak dla pewności: tego miejsca wokół tej uszczelki- tego oringa to musze też posmarować sylikonem by się płyn chłodniczy nie wlał do tłoka?? czy ta uszczelka uszczelnia również przed wlaniem sie płynu chłodniczego do tłoka- znaczy sie do komory spalania??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...