jacq64 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 (edytowane) No z tym zapalaniem, czy tez przepychaniem silnika przy 10 litrach nafty w silniku to radze uwazac :icon_exclaim: bo moze w silniku miejsca nie starczyc :rolleyes: Słuchaj dobrej rady 10 litrów w silniku to nie żarty przy próbie obracania wałem nawet rozrusznikiem tłok może zostać w górze cylindra a karbowód pójdzie swoją drogą. IHMO tylko czas i ew. poruszanie motongiem. Jak zalałeś 10 litrów to nafta na bank wpłynie we wszystkie kanały do poziomu do którego zalałeś. Niestety do głowic nie dopłynie. I to może być problemem. Jeżeli chcesz kręcić rozrusznikiem to zalej rzadkim, tanim olejem i wykręć świece aby było mu lżej. pzdr Edytowane 1 Maja 2009 przez jacq64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symonik Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Miałem się odezwać więc się odzywam. Nafta niestety nie dała rady całem syfowi więc musiałem odkręcić dekiel jeszcze raz i okazało się, że tak naprawdę osad był tylko na sprzęgle co wskazuje na totalne przegrzanie tarcz sprzęgłowych i spalenie oleju na tych właśnie elementach. Po wymianie oleju część tego osadu odpadła i poprostu zapchała i to solidnie sitko smoka pompy olejowej (minimalne ciśnienie oleju na manometrze). To jest na razie tylko moja teoria i wiele bym dał, żeby była prawdziwa. Jutro odstawiam moto do mechanika na czyszczenie i się okarze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Pierwsze o czym pomyślałem to właśnie smok przy misce i spalone sprzęgło. Myślę że to czyszczenie powinno pomóc. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symonik Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Witam! Tak jak obiecałem daję znać jak sprawy się potoczyły. Może kiedyś komuś to się przyda. W efekcie płukanki naftą nie pomogły, ciśnienie oleju było zerowe więc mechanik musiał rozebrać silnik na kawałeczki i okazało się, że moja teoria była trafna - sitko pompy olejowej było zarośnięte do tego stopnia, że trzeba było osad ścinać nożem. Na szczęście silnik nie ucierpiał i po złożeniu tyka jak zegarek. Nara! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 (edytowane) szkoda tylko nerwow i kasy grunt ze moto spoko ile cie ta rozbiurka kosztowala i czyszczenie 2 tys ?? Edytowane 5 Czerwca 2009 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 to na czym ono jezdzilo ? na selektolu :/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Prędzej zjarał sprzęgło :icon_mrgreen: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symonik Opublikowano 6 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Za robotę mechanik wziął 600 zł w tym klocki i ich montaż. LUDZKI CZŁOWIEK !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 LUDZKI CZŁOWIEK !!! Takich jak najwiecej :lalag: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 e to luzik przynajmniej wiesz co masz z silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.