Skocz do zawartości

Prad w klx 250 r.1999


cudak017
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam mały problem z moim klx-em , jechalem sobie motorkiem prawie bez kata i nagle zgasl i w tym samym czasie stracil caly prad zrobil swiatla iskre itp. przed tym wszystko chodzilo no moze oprocz rozrusznika. Odłaczylem przekaznik od rozrusznika, bezpieczniki i motor odpalil, jak byly podlaczone nie chciał,czy to moze być cos z tym przekaznikiem czy z czyms innym, aha aku jest sprawny...

 

 

 

 

Proszę o szybką odpowiedz :smile:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapłon nie ma u Ciebie połączenia z instalacją 12V wiec jesli normalnie kierunki pracowaly na wylaczonym silniku czyli p[obieraly prąd z aku to przy tego typu usterce wypada jedynie masa oderwana ewentualnie urwalo sie magneto innych wspólnych elementow dla przyczyn ,ktore podałes nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak moglo mi zerwac magneto jak motor odpale tylko wtedy kiedy odlacze bezpieczniki i przekaznik, jak one sa podlaczone motor niema iskry i swiatel. gdy odlacze te zeczy i odpale motor a pali szybko swiatla sa ale bardzo slabe, wczesniej nawet gdy aku byl rozladowany swiatla byly lepsze

 

jak moglo mi zerwac magneto jak motor odpale tylko wtedy kiedy odlacze bezpieczniki i przekaznik, jak one sa podlaczone motor niema iskry i swiatel. gdy odlacze te zeczy i odpale motor a pali szybko swiatla sa ale bardzo slabe, wczesniej nawet gdy aku byl rozladowany swiatla byly lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cudak, pisz jakoś z sensem bo tak to napisałeś, że w ogóle nie da się zrozumieć z czym masz problem.

 

"jak moglo mi zerwac magneto jak motor odpale tylko wtedy kiedy odlacze bezpieczniki i przekaznik"

 

Tego zdania nie jestem w stanie zrozumieć.

 

Napisz kiedy motocykl odpala ( co robisz żeby zapalił ), kiedy przestał odpalać i co w nim zdążyłeś sprawdzić. Jeżeli akumulator jest dobry a nie odpala kiedy są podłączone kierunkowskazy i tego typu rzeczy to wg mnie złapał przebicie na którymś przewodzie w instalacji i musisz drogą eliminacji znaleźć ten przewód.

 

Apropos prądnicy czy tam alternatora (zależy co masz) jeśli szlag ją trafił to zwyczajnie nie daje rady gdy wszystko jest podłączone choć to dziwne przy instalacji która ma oddzielnie zapłon i oświetlenie. W każdym razie obstawiam, że padła dlatego łap się za miernik i sprawdź napięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motor mi zgasl i stracil prad kiedy wracalem do domu, gdy go przypchalem sprawdzilem aku i byl caly rozladowany, naladowalem go ale nic to niedalo, zeby go odpalic musialem odlaczyc przekaznik i bezpieczniki wtedy odpalil bez najmniejszego problemu. Dzisiaj pozycze od kumpla miernik i bede sprawdzal dam znac jak bede cos wiedzial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...