Shinigami Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Mogłeś najpierw pójść do zwykłego sklepu z uszczelniaczami. Bardzo często mają ten sam towar z tego samego tworzywa w normalnej cenie. Czasami nawet wytwarzają na zamówienie. Co prawda wymienia się to bardzo rzadko ale skoro i tak jest raczej łatwo dostępny to nie ma co iść w OEM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 No co ty mówisz... Szkoda, że nie wiedzaiłem. Nie to,że mi szkoda kasy ale jest sezon i lepiej ją wydawać na paliwoCo to znaczy OEM? Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Original Equipment Manufacturer, OEM - dosłownie Producent Oryginalnego Wyposażenia www.wikipiedia.org Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Podziekował. Zastosowałem się do Waszych rad i poszło elegancko. Jakby ktoś nie wiedział jak w małej staruszce fazerce: Ściągnęłem zębatkę, następnie odkręcenie metalowej osłony trzymającej się na dwóch śrubkach.Później wywiercenie otworu wiertłem w starym uszczelniaczu, po czym w powstałą dziurkę wpieprzyłem imbusa i pociągnąłem kombinerkami. Potem oczyszczenie dokładnie otworu, wciśnięcie nowego uszczelniacza i dobicie młotkiem poprzez nasadkę 36 - idealnie pasuje. I tyle.Nie taki diabeł straszny... Dzięki jeszcze raz. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.