emex Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 mianowicie podczas jazdy z silnika zaczely sie wydobywac dziwne metaliczne odglosy pozniej silnik nagle zaczal slabnac po paru metrach zgasl i skutecznie zablokowal tylne kolo. na luzie kolo sie krecilo a na biegu z wcisnietym sprzeglem juz nie. nie dalo sie przekrecic walem za pomoca kopki ani nawet krecac magnetem, po rozebraniu lewej pokrywy nagle wal zaczal sie obracac zdjalem cylinder z tlokiem i wszystko wyglada ok nigdzie zadnej ryski pierscienie w pozadku tyle ze nie ma prawie w ogole kompresji :| czy moze to byc wypalenie zaworow ?? awaria dekompresatora ? moze jeszcze cos innego... zorientowanych w temacie prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Takie mam wrazenie ze zawory sie nie domykaja po delikatnym spotkaniu z tlokiem, albo przytarciu w prowadnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emex Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 no tak ale na zaworach ani na tloku nie widac sladu po ich spotkaniu... mozliwe jest jakies nadpalenie zaworu i jego przyblokowanie ? chyba ze zle kombinuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Mozliwe ze stanal w rowadznicy obejrzyj luzy zaworowe i pokrec silnikiem dla sprawdzenia ze wszystko chodzi, ostatecznie pomiar cisnienia wyjasni sprawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Napinacz by sie zacioł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 chyba nie w tą stronę idziecie, skoro napisał że po wciśnięciu sprzegła nadal koło było zablokowane, to chyba coś ze skrzynią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 "na luzie kolo sie krecilo a na biegu z wcisnietym sprzeglem juz nie. nie dalo sie przekrecic walem za pomoca kopki ani nawet krecac magnetem," Chyba jednak w dobra strone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 (edytowane) ale na sprzegle i tak nie powinien ruszac tlokiem/walem , wiec bully nie rozumuje zle , sprzeglo albo skrzynia sie rozsypaly. Edytowane 24 Kwietnia 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Nie powinien jezeli sprzeglo dobrze dziala, prawda. Tyle ze przy okazji silnik stracil sprezanie i to mnie glownie zaciekawilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.