PriweR Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Witam od dluzszego czasu mam problem z odpaleniem mojego suzuki gs1000 mialem zniszczony impulsator po wykladce na prawy bok, udalo mi sie zakupic impulsator lecz nie jest on chyba od gs1000 wyglada tak samo, pasuje w miejsce starego, lecz moto pali na dwuch garach a na dwuch nie, w impulsatorze ktory mialem wczesniej na elektro magnesach były wyryte liczby 2 na kazdym, ten co udalo mi sie zakupic sa 1 na kazdym elekto magnesie, czy moze to byc wina impulsatora ? dodam ze na kazdej swiecy jest iskra i na tych co pali jest wieksza niz na tych co nie pali, zamienialem tez cewki i jest tak samo, paliwo dochodzi na wszystkie gary. znalazlem na ebayu impulsator od gs1100 czy bedzie on dzialal na gs1000? a moze to cos innego niz impulsator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 mam podobny problem tzn cos w podobie mam Suzuki GS 850 i nie chce mi gadac na jednym z garow paliwo dochodzi iskra jest ale gada nie patrzylem czy jest slabsza niz na tych co chodzi zamieniałem też cewki i jest to samo co poradzisz :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Witam od dluzszego czasu mam problem z odpaleniem mojego suzuki gs1000 mialem zniszczony impulsator po wykladce na prawy bok, udalo mi sie zakupic impulsator lecz nie jest on chyba od gs1000 wyglada tak samo, pasuje w miejsce starego, lecz moto pali na dwuch garach a na dwuch nie, w impulsatorze ktory mialem wczesniej na elektro magnesach były wyryte liczby 2 na kazdym, ten co udalo mi sie zakupic sa 1 na kazdym elekto magnesie, czy moze to byc wina impulsatora ? dodam ze na kazdej swiecy jest iskra i na tych co pali jest wieksza niz na tych co nie pali, zamienialem tez cewki i jest tak samo, paliwo dochodzi na wszystkie gary. znalazlem na ebayu impulsator od gs1100 czy bedzie on dzialal na gs1000? a moze to cos innego niz impulsator Najprawdopodobniej modół , pokombinuj tak zeby miec mozliwosc sprawdzenia jak wyglada iskra na wyjsciu od niepalacego gara raz na jednym a raz na drugim impulsatorze (przyda sie wiring diagram, jezeli wychodzą dwa kable z kazdego impulsatora to po prostu zamień pary miejscami , zezeli sa tylko 3 kable to przy pomocy miernika znalezć punkt wspólny). Jezeli wygląd iskry sie nie zmieni to padł modół, jak sie poprawi to impulsator. mam podobny problem tzn cos w podobie mam Suzuki GS 850 i nie chce mi gadac na jednym z garow paliwo dochodzi iskra jest ale gada nie patrzylem czy jest slabsza niz na tych co chodzi zamieniałem też cewki i jest to samo co poradzisz :icon_question: Jezeli masz dobra kompresję to zaproponuje ci partyzancki numer: o ile sie da to przesuń gaźniki tak aby na tym niepracujacym garze znalazł sie gaźnik z gara pracującego. Jak garnek zatrybi to musisz pogrzebac w gaźniku (myjla utradźwiekowa , poziom paliwa , dysze). Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Gaźnik mówisz :icon_question: No bo to jest tak że zawsze na trzech garach kolor świecy był brązowy a na tej co mi teraz nie gada to świeca zawsze była czarna :banghead: to by było od gaźnika :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Jezeli wygląd iskry sie nie zmieni to padł modół, jak sie poprawi to impulsator. a moge dac modol od innego motocykla, od innego modelu lub marki? jesli tak to jak go dopasowac? mam straszne problemy z dostaniem czesci do tego modelu gdyz jest on troche stary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Modol mozesz wyslac ( razem z impulsatorem ) do firmy Elserwis w celu sprawdzenia i naprawy - znajdziesz ja sobie na google. Seweryn2, najpierw sprawdz luzy zaworowe na tym cylindrze, jesli wszystko dobrze to przesuniecie gaznikow jak radzil janosikk ( z cylindra dla ktorego nie starczy gaznika wyjmij swiece i zmasuj na glowicy, latwiej silnik zakreci ), a jak dalej bedzie zle to sprawdz cisnienie sprezania ( miernikiem nie palcem ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Wielkie dzięki za waszą pomoc :notworthy: :notworthy: :notworthy: znalazłem usterke i usunołem ją tzn posłuchałem was i przełożyłem gaźniki i zapalił ładnie na tym co nie chciał mi pracować i było wiadme że coś z gaźnikiem przeczyściłem go i jest ok tzn wszystkie przeczyściłem i jest ok :crossy: tylko teraz z poczatku jak dodaje gazu z początku ma takiego NIBY muła a później idzie jak pocisk co to może być czy mieszanka jest źle ustawiona (powietrze) :icon_question: :icon_question: jeszcze raz dzięki za pomoc :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Jak czysciles te gazniki ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.