STYK Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam Czy ktoś z Was zna rozmiar oringu pod dekiel filtra oleju w Yamaha ds 650. W serwisach Yamachy nie mają, w katalogach nie ma rozmiaru. Muszę szybko jakiś zamiennik kupić bo cieknie spod dekla jak holera. Próbowałem juz silikonu i odwracania starego oringu, ale dało nic. Może wiecie gdzie w Warszawie zamienniki oringów można kupić ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 a to nie mozna zmierzyc tego co masz? lub miejsca w ktorym ma sie znajdowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 (edytowane) Najprościej było by wyjać stary i zabrać go ze sobą jako wzrór. Edytowane 16 Kwietnia 2009 przez wykrzyknik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Mozna oczywiście, wieczorem tego nie zrobiłem, bo myslałem (o naiwności !) że co jak co, ale w servisie podstawowy uszczelniacz mają. Teraz siedzę w robocie i dopiero wieczorem zmierzę - a czas ucieka. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Kiedys widzialem cos takiego jak uszczelka o przekroju okraglym "z metra" plus mocny, szybki klej-odcinasz tyle ile potrzebujesz i kleisz, jednak nie pamietam gdzie to mozna kupic i na ile jest to niezawodne, jednak jak nic innego nie znajdziesz to moze warto poszukac.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Panowie, dzięki za odpowiedzi. Kupiłem po kilku godzinach szukania oring i okazało się ..., że jest wyrwany gwint w bloku silnika (krótsza z dwóch długich śrub mocujących osłone filtra). Ręcę mi opadły, bo do mechanika dałem po to, żeby samemu nic nie spie...ć. Zamieniłem śruby miejscami (pod dłuzszą dałem podkładki, krótsza trzyma pewnie na pięciu zwojach) i przeciagnąłem Yaninę na trójce po wsi. Póki co trzyma. Ale cholera wie jak długo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.