bully Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 (edytowane) Jako, że nie znalazłem tematu o tych modelach to założę. Stałem się niedawno posiadaczem 36A, ale bezproblemowy to ten egzemplarz nie jest. Nie można ustawic wolnych obrotow bo non stop sie zmieniają ( rosną w miarę nagrzewania). Po odpaleniu (z 10 do 20 kopów) ssanie daję do połowy i wyłączam gdzieś po 3 minutach. Ale w miare nagrzewania cały czas obroty rosną. Gaźnik czyściłem, ustawiłem poziom paliwa, ale nic więcej nie ruszałem. Dwa- po ok godzinie jazdy w terenie silnik słabnie, zaczyna jakby dostawać większa dawkę paliwa (strzela w tłumik przy opuszczaniu manetki) ale po ochłodzeniu wraca do normy. Do tego żre olej, trochę tam wyleci spod uszczelek (starałem sie i wymieniłem na nową, ale nie pomogło a pokrywy proste). Po 70 kilometrach średnio trudnego terenu litr motula 20W50 mniej, ale tyle to go napewno nie wyleci, więc reszta idzie z dymem. Trzecia wkurzajaca rzecz to że zpod głowicy tez cos sie wydostaje, jakby benzyna pomieszana z olejem głownie przy próbie odpalenia zimnego silnika. Rozumie że to napewno umierający silnik, bo swoje w życiu przeszedł. Z góry dzięki za podpowiedzi, i zapraszam innych posiadaczy z ewentualnymi pytaniami. Edytowane 14 Kwietnia 2009 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 pierwsze to lapie lewe powietrze Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Masz luzna rure przy wejsciu w glowice i tam lapie lewe powietrze, dodatkowo moze je lapac na laczeniu gaznik glowica - radze sprawdzic, a pod wejscie rury wydechowej kupic uszczelke. To pomoze ustawic wolne i normalniej zapalac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 (edytowane) Masz luzna rure przy wejsciu w glowice i tam lapie lewe powietrze, dodatkowo moze je lapac na laczeniu gaznik glowica Rozumie że chodzi o krućce gaźnikowe?. Bo co to moze być ta rura? Boje sie to w ogóle ruszac bo to drogie cholerstwo. Jak można się upewnić czy rzeczywiście chyba tam łapie lewe powietrze? Gdy jest ciepły to łapie normalnie (2-4 kopy). Wczoraj odpalałem na połowie ssania to już nie wyleciało nic z pod głowicy, widocznie sie zalewa mocno przy puszczaniu. Jeszcze mam wrażenie że mi mocno przysiada tylne zawieszenie. regulacja ugięcia wstepnego juz sie skończyła a ja nie jestem zbyt cięzki 75kg. przy opadach tylne koła trze lekko o błotnik. Edytowane 16 Kwietnia 2009 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 a i czemu nie mogę luzu znaleźć na pracującym silniku :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Sprawdź czy masz odpowiedni luz na klamce sprzęgła, w niektórych motocyklach jest ciężko wrzucić luz na postoju, jak sie zatrzymujesz to wbij sobie luz tuż przed zatrzymaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 no właśnie tak też próbowałem i nic. albo jeden albo dwa :icon_eek: z drugiej strony może to być spowodowane tym że sprzegło mam na styk. jesli ustawie luz rzędu 3mm i więcej to ciągnie do przodu przy wcisnietej klamce, a mniejszy luz to przesada. nie wiem czemu tak jest. Sprzęgło wrzucam dwoma paluchami dociskając do końca do pozostałych palców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 luz już jest, ale mam problem, nie wiem czy to problem czy nie. zalewam olej na zimno do zbiornika do połowy bagnetu, odpowietrzam, jade sie przejechać silnik sie zagrzewa odkrecam korek oleju a tam pełno, pod korek oleju. czy to normalne? w serwisówce piszą jednak żeby olej sprawdzać po zagrzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.