bartek29 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 witam wszystkich mam pytanie dotyczące rmz 450 2005 rok polega on na tym ze po odpaleniu na ssaniu kolanko robi sie czerwone nie wiem czy to tak ma byc czy nie widac to tulko jak jest w ciemiejszym pomieszczeniu motor ładnie wchodzi na obroty ładnie pali i jeszcze jedno nie wiem jak uztawic zawieszenie chodzi o to ze jest za twarde prosze o odp i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Temat kolanka był już poruszany pare razy, np w tym temacie: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...1409&hl=kolanko albo w tym: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...2025&hl=kolanko Co do zawieszenia to najlepiej skołuj sobie serwisówkę, sprawdź która śrubka jest od czego i metodą prób i błędów ustaw tak jak Ci pasuje, pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Podepnę się z pytankiem. Od kilku tygodni posiadam właśnie RMZ 450. Wcześniej miałem YZ 250 i RMZ 250. Ale do rzeczy. Jak wiadomo posiada 4 biegi i poszczególne przełożenia są dość długie co akurat mi bardzo pasuje ale podczas ruszania z pierwszego biegu odnoszę wrażenie że silnik ma ciężko - a jak to wygląda w praktyce. Puszczam delikatnie sprzęgło, motocykl zaczyna ruszać ale odczucie jest takie jak bym go przyhamowywał hamulcem. Wrażenie odczuwalne tylko na początku ruszania i z chwilą puszczenia całkiem sprzęgła znika. Im więcej odkręcę manetkę z gazem przy starcie ten problem znika. Czy moje wrażenie jest spowodowane właśnie tym że są 4 biegi i długie przełożenia ( w moim przypadku zębatki 14 i 49) ?? ps: moja poprzednia rmz 250 puki się nie zagrzała również miała czerwone kolanko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 A hamulce to Ci dobrze działają, nic nie ociera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Za malo gazu przy ruszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 bananek - hamulce działają ok Adam M. - no właśnie za mało gazu, ale czy to jest ok ?? Jak ruszam to i tak zawsze z gazem ale pytam czy jest ok bo w poprzednich motorach się z tym nie spotkałem. Ja tłumaczę to w ten sposób że pierwszy bieg jest dość długi i potrzebuje więcej mocy aby zacząć się toczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Rozumiem ze to wyczynowy silnik, ktory trzeba krecic zeby jechal - w zwiazku z czym ruszasz tym troche inaczej niz chopperem 1800 pojemnosci :) Rura od poczatku i to jest wlasnie dobre dla niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 No i przestaję szukać sztucznych problemów ;) tak jak piszesz, manetka gazu ma być odkręcona. Nurtowało mnie to troszkę ale już przestaje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.