radgur Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Siema, mam problem z moją TDR. Ostatnio podczas normalniej jazdy, żadnego katowania, temp. na trasie w 2 osoby wzrosła do czerwonego pola, a nie jechałem więcej niż 90 zajechałem na miejsce, wracając jechałem powoli 60km/h i temp cały czas była przed czerwonym polem :/ , wróciłem do domu wywaliłem termostat i przy okazji płyn chłoddniczy i dalej to samo, motor strasznie się grzeje. Dodam że 800km temu założyony był nowy tłok wossnera i był on dobrze docierany, do tej pory silnik chodził idealnie i się nie grzał, teraz kiedt jest gorący także pracuje normalnie ale czuć, że jest bardzo nagrzany. Kompresja itd jest dobra, cylinder jest na fabrycznym żeliwie, płynu nic nie ubywa. Co może być powodem przegrzewania się?? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Może być to od zbyt ubogiej mieszanki, jakiś malutki syf mógł minimalnie przytkać dysze, wyczyść gaźnik i sprawdź czy pomogło. Zobacz też czy pompa działa, odkręć korek od chłodnicy, przygazuj i będziesz widział czy płyn krąży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radgur Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Sprawdziłem, płyn krązy w układzie więc pompa raczej jest ok, do tego keisy odkręciłem korek na ciepłym silniku było widać jak woda wypływa kiedy on działa, gaźnik hmm rtaczej nie bo motor chodzi jak najbardziej ok i nie wydaje mi sie żeby coś było z nim nie tak, ale niedługo do niego zobacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Sprawdź jeszcze termostat. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 (edytowane) Siema, mam problem z moją TDR. Ostatnio podczas normalniej jazdy, żadnego katowania, temp. na trasie w 2 osoby wzrosła do czerwonego pola, a nie jechałem więcej niż 90 zajechałem na miejsce, wracając jechałem powoli 60km/h i temp cały czas była przed czerwonym polem :/ , wróciłem do domu wywaliłem termostat i przy okazji płyn chłoddniczy i dalej to samo, motor strasznie się grzeje. Dodam że 800km temu założyony był nowy tłok wossnera i był on dobrze docierany, do tej pory silnik chodził idealnie i się nie grzał, teraz kiedt jest gorący także pracuje normalnie ale czuć, że jest bardzo nagrzany. Kompresja itd jest dobra, cylinder jest na fabrycznym żeliwie, płynu nic nie ubywa. Co może być powodem przegrzewania się?? :/ Servus,typowalbym na zla uszczelke pod glowica,tzn ktorys z kanalow wodnych moze byc zatkany,bo brakuje po prosto wycietej dziurki.Takich przypadkow mialem juz kilka.Na pozor uszczelka wyglada identycznie a mimo to inaczej.Powodzenia ps.jeszcze4 jedno mi sie przypomialo.System chlodzenia poinno sie ...odpowietrzyc!! Edytowane 12 Kwietnia 2009 przez BSAmaikel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radgur Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Pierwsze co zrobiłem, to wywaliem termostat, nie pomogło. Uszczelki nie mam, kiedy zminiałem tlok, składałem silnik na sylikonie do wysokich temp. Być może jakiś kawałek się oderwał i zatkał układ chodzenia. Odpowietrzałe, robiłe mto tak że silnik pracował a ja cały czas dolewałem płynu aż przestało go ubywać. Co to jeszcze może być? Nie chce mi się rozkładac całego moto, a okaże się że kanały były ok :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Pierwsze co zrobiłem, to wywaliem termostat, nie pomogło. Uszczelki nie mam, kiedy zminiałem tlok, składałem silnik na sylikonie do wysokich temp. Być może jakiś kawałek się oderwał i zatkał układ chodzenia. Odpowietrzałe, robiłe mto tak że silnik pracował a ja cały czas dolewałem płynu aż przestało go ubywać. Co to jeszcze może być? Nie chce mi się rozkładac całego moto, a okaże się że kanały były ok :/ Czyli przyczyne znamy.Uszczelka!!bron boze nie sklada sie na silikonie :eek: teraz nie ominie Cie planowanie glowicy.Dzisiaj juz nie mozna uprawiac "partyzantki"i łatać na przysłowiowa ślinę.Dzisiejsze nowe uszczelki nie musisz nawet posmarowac smarem.Zakladasz na czysty cylinder i czysta,splanowana glowice i bedzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 No w przypadku motorów chłodzonych cieczą nie wolno używać silikonu. Druga sprawa to termostat jeśli go wywalisz pamiętaj o rozgrzaniu silnika i jazda w zimie może doprowadzić do zatarcia. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radgur Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Gaźnik wyczyściłe, nie pomogło, w takim razie jutro biore się za ściąganie cylindra ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Musisz ściągnąć i wymienić tą uszczelkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.