Skocz do zawartości

Uszczelniacze Ns1


KUBAS007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem wczoraj zauwarzylem ze cieknie mi i to ostro zawieszenie przednie znaczy prawa strona tylko ale jak juz zorbie to obydwa raczej.. I tu jest pytanie czy uszczelniacze w NS1 sa takie same jak w MTX a jesli nie TO wogole gdzie moglbym dostac takie uszczelniacze??

 

No ludzie nie wierze ze nikt tego nie robil albo chociaz wymiarow nie zna.....

Edytowane przez KUBAS007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO znowu ja.. Moto juz rozebrałem mam wymiary uszczelniaczy i teraz mam pytanie bo ja osobiscie chce wymienic obydwa ale kumpel mowi ze po co skoro ten drugi jest dobry to zeby go nie ruszac.No ale wszedzie w sklepach jest komplet czyli 2... To jak Zrobic i pytanie drugie jaki olej?? W sensie gestość. WIem ze im wieksza tym zaiweszenie bedzie twardsze ale nie wiem wogole jaki kupic?? I ile tego oleju wlac?? :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bezsens wymieniać jeden... po to sprzedają po dwa żeby robić komplet... olej to zależy jakimi środkami dysponujesz generalnie można motorex http://allegro.pl/item606110517_motorex_ra...tyzator_1l.html bo jest bardzo dobry , gęstość wybierasz do wagi swojej , jak masz serwisówke to sprawdź sobie jaki był w standardzie i według upodobań najlej im gęstszy tym twardsza zawieszka... a jak za drogo to moja dt i na hipolu w zawieszeniu jezdziła i zacnie było ...

 

 

Edytowane przez shyna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa zdaje sie te same uszczelniacze co w MBX. wymien oba jednoczesnie i nie sluchaj glupiego kolegi. o ile dobrze pamietam, na lage wchodzi 248ml. sprawdz ile wchodzi do MBX(nie MTX!!!) bo do obu wchodzi tyle samo. zalej olejem 10W, nie sprawi Ci to roznicy czy to bedzie orlenowski AMORTYZOL czy olej midlanda czy tez castrola. mozesz smialo celowac w to, co najtansze.

 

nie wlewaj wiecej bo skrocisz skok amorka i tak jak ja Twoje owiewki na pierwszej dziurze pojda sie kochac, znacznie zmniejszy sie tez komfort jazdy.

 

przy skrecaniu baaardzo dobrze wyczysc i najlepiej odtlusc tulejke, w ktora wkrecasz srube spustowa. w przeciwnym razie mozesz miec problemy z dokreceniem sruby spustowej a potem jej bez pneumata nie wykrecisz.

 

 

ucz sie na moich bledach bo popelnilem ich duzo i przynajmniej wiem co teraz pisze;)

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALe czemy niby MTX nie?? JA włąsnie zamowiłem od MTX bo od MBX nie pasowaly.. Wiem to bo rozebralem amortyzator i pomierzylem uszczelniacz i nie pasowalby sa roznice po jeden czasem dwa mm na wymiarze takto to duzo... A od MTX idalnie wysztkie wymiary pasuja... Juz zamowilem z larssona w pon moze przyjda. I dzieki ze pomogles bo wlasnie nie wiedziałem od jakiej gestosci nawet startowac :icon_razz: :icon_razz:

 

EDIT

Sory zle przeczytałem mam zoabczyc ile wchodzi oleju do MBX a nie MTX ;p Myslałem ze ci chodzi o to ze uszczelniacze od MTX nie beda pasowaly. SOry za pomylke i jeszcze raz dzieki..

Edytowane przez KUBAS007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siema Znów mam problem :icon_razz: znaczy zrobiłem te uszczelniacze wlasnie zalalem olejem tyle ile kazał magneto :biggrin: (250ml) tylko ze tak jak mowilem o gęstości 5W no i one sa zajebiscie twarde. Lag chowa się jakies 3 cm i dalej nic a na dziurze czy cos to po prostu wali tak ze maskra no tak jakby był koniec zawieszenia i by dobijalo do konca. Co jest?? Czy to tak po prostu musi się troche „dotrzec”?Aha zapomnialem dodać. Ja jakby je odpowietrzylem(odkrecilem ta srube na dole i docilnalem dopoki olej nie polecial)Nie wiecie co moze byc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz ja poprostu ufam bezgranicznie :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: NO tak tez myslalem z z tym odpowietzraniem to kombinowlaem mowie moze pomoze :icon_razz: Nic to jutro bedziemy spuszczac i kombinowac dopoki nie bedzie dobrze. DZieki jeszcze raz za pomoc :flesje: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YYyyyy chyba nie?? :icon_razz: Akonkretniej to o co chodzi ??Ze mam poruszyc amortyzatorem przy odreconej srubce?? czy jak?? No jutro pokombinuje i dam znac...

 

Dobra ja juz po remoncie wszystko dziala i tak dla innych to nalezy wlac troszke mniej niz 200ml. Przynajmniej u mnie dobrze dzialaja z takim poziomem oleju :icon_razz: Temat mozna zamknac.

Dzieki wszystkim za rady :flesje: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...