KUBAS007 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam mam taki problem wczoraj zauwarzylem ze cieknie mi i to ostro zawieszenie przednie znaczy prawa strona tylko ale jak juz zorbie to obydwa raczej.. I tu jest pytanie czy uszczelniacze w NS1 sa takie same jak w MTX a jesli nie TO wogole gdzie moglbym dostac takie uszczelniacze?? No ludzie nie wierze ze nikt tego nie robil albo chociaz wymiarow nie zna..... Edytowane 9 Kwietnia 2009 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 NO naprawde nikt nie wie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 weź wymiary od swoich simeringów i poszukaj na allegro, jest facet na allegro i powinien on coś wiedzieć http://moto.allegro.pl/item599734445_uszcz...50_80_hc04.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Ewentualnie sprawdź jak będziesz miał wymiary firmy Corteco, ale nie jestem pewien czy robią simeringi do zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 No tylko właśnie... Najwiekszy problem to mieć te wymiary gdybym mial to już bym coś wykombinował. Chyba nie pozostaje nic innego jak rozebrać i pomierzyc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 sprawdź bo powinny pisać wymiary lub numery simeringów na ich zewnętrznej stronie, a jak nie to chyba trzeba rozebrać i zmierzyć samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 TO znowu ja.. Moto juz rozebrałem mam wymiary uszczelniaczy i teraz mam pytanie bo ja osobiscie chce wymienic obydwa ale kumpel mowi ze po co skoro ten drugi jest dobry to zeby go nie ruszac.No ale wszedzie w sklepach jest komplet czyli 2... To jak Zrobic i pytanie drugie jaki olej?? W sensie gestość. WIem ze im wieksza tym zaiweszenie bedzie twardsze ale nie wiem wogole jaki kupic?? I ile tego oleju wlac?? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shyna Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 (edytowane) To bezsens wymieniać jeden... po to sprzedają po dwa żeby robić komplet... olej to zależy jakimi środkami dysponujesz generalnie można motorex http://allegro.pl/item606110517_motorex_ra...tyzator_1l.html bo jest bardzo dobry , gęstość wybierasz do wagi swojej , jak masz serwisówke to sprawdź sobie jaki był w standardzie i według upodobań najlej im gęstszy tym twardsza zawieszka... a jak za drogo to moja dt i na hipolu w zawieszeniu jezdziła i zacnie było ... Edytowane 15 Kwietnia 2009 przez shyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 to sa zdaje sie te same uszczelniacze co w MBX. wymien oba jednoczesnie i nie sluchaj glupiego kolegi. o ile dobrze pamietam, na lage wchodzi 248ml. sprawdz ile wchodzi do MBX(nie MTX!!!) bo do obu wchodzi tyle samo. zalej olejem 10W, nie sprawi Ci to roznicy czy to bedzie orlenowski AMORTYZOL czy olej midlanda czy tez castrola. mozesz smialo celowac w to, co najtansze. nie wlewaj wiecej bo skrocisz skok amorka i tak jak ja Twoje owiewki na pierwszej dziurze pojda sie kochac, znacznie zmniejszy sie tez komfort jazdy. przy skrecaniu baaardzo dobrze wyczysc i najlepiej odtlusc tulejke, w ktora wkrecasz srube spustowa. w przeciwnym razie mozesz miec problemy z dokreceniem sruby spustowej a potem jej bez pneumata nie wykrecisz. ucz sie na moich bledach bo popelnilem ich duzo i przynajmniej wiem co teraz pisze;) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 (edytowane) ALe czemy niby MTX nie?? JA włąsnie zamowiłem od MTX bo od MBX nie pasowaly.. Wiem to bo rozebralem amortyzator i pomierzylem uszczelniacz i nie pasowalby sa roznice po jeden czasem dwa mm na wymiarze takto to duzo... A od MTX idalnie wysztkie wymiary pasuja... Juz zamowilem z larssona w pon moze przyjda. I dzieki ze pomogles bo wlasnie nie wiedziałem od jakiej gestosci nawet startowac :icon_razz: :icon_razz: EDIT Sory zle przeczytałem mam zoabczyc ile wchodzi oleju do MBX a nie MTX ;p Myslałem ze ci chodzi o to ze uszczelniacze od MTX nie beda pasowaly. SOry za pomylke i jeszcze raz dzieki.. Edytowane 17 Kwietnia 2009 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Siema Znów mam problem :icon_razz: znaczy zrobiłem te uszczelniacze wlasnie zalalem olejem tyle ile kazał magneto :biggrin: (250ml) tylko ze tak jak mowilem o gęstości 5W no i one sa zajebiscie twarde. Lag chowa się jakies 3 cm i dalej nic a na dziurze czy cos to po prostu wali tak ze maskra no tak jakby był koniec zawieszenia i by dobijalo do konca. Co jest?? Czy to tak po prostu musi się troche „dotrzec”?Aha zapomnialem dodać. Ja jakby je odpowietrzylem(odkrecilem ta srube na dole i docilnalem dopoki olej nie polecial)Nie wiecie co moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 objawy wskazuja na zbyt duzy poziom oleju, (ktory to magneto kazal sprawdzic czy aby na pewno ma racje:P:P:P) druga sprawa to nigdy nie slyszalem o czyms takim jak odpowietrzanie, wez lepiej daj im "odetchnac" ;) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Widzisz ja poprostu ufam bezgranicznie :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: NO tak tez myslalem z z tym odpowietzraniem to kombinowlaem mowie moze pomoze :icon_razz: Nic to jutro bedziemy spuszczac i kombinowac dopoki nie bedzie dobrze. DZieki jeszcze raz za pomoc :flesje: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 a jak zalałeś olejem to poruszałeś tłoczyskiem aby wypełnić kanaliki olejowe ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 YYyyyy chyba nie?? :icon_razz: Akonkretniej to o co chodzi ??Ze mam poruszyc amortyzatorem przy odreconej srubce?? czy jak?? No jutro pokombinuje i dam znac... Dobra ja juz po remoncie wszystko dziala i tak dla innych to nalezy wlac troszke mniej niz 200ml. Przynajmniej u mnie dobrze dzialaja z takim poziomem oleju :icon_razz: Temat mozna zamknac. Dzieki wszystkim za rady :flesje: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.