Skocz do zawartości

Co myślicie o Suzuki GSX600F / GSX750F ? ( GSX 600 F , GSX600 F , GSX 750 F , GSX750 F )


Rekomendowane odpowiedzi

Stary!!! trzeba było zgłosić się na 4um przed kupnem moto, a teraz jak masz te 3500 przebiegu to weź go ostro pod lupę bo możesz dowiedzieć się wielu nieciekawych rzeczy z życia tego sprzęta - mam nadzieję, że tak nie będzie.

 

życzę żeby okazał się nie trzaskany mocno i bezpiecznej jazdy :)

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tego co wiem silnik jest ten sam co w bandicie 600 a tam jest chlodzenie powietrzno olejowe.

Ponoc to fajne motrorki do turystyki, raczej sie nie psuja, przynajmniej nowy model.

Niestety juz nie produkuja wogole wersji 600 , jedynie 750.

Ale na 2 motocykl godny polecenia, na 1 chyba troche mocny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tego co wiem silnik jest ten sam co w bandicie 600 .

 

...z tą różnicą, że w b6 jest 78KM a w GSX 86KM (chyba jakoś tak),

 

no ale czy się nadaje czy nie to już nie ma co gdybać :), moto kupione teraz trza sprawdzić czy nie mina i w trasę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tego co wiem silnik jest ten sam co w bandicie 600 .

 

...z tą różnicą, że w b6 jest 78KM a w GSX 86KM (chyba jakoś tak),

Jakoś NIE

 

92 KM to są ale w GSX750F, a w GSX600F rzeczywiście jest 78KM

 

 

no 92 sa w nowym gsxf750, a w nowej 600 to znaczy w ostatnim modelu tez jest 78, w s tarych bylo 86 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o suzi, to z tego co czytałem (przed kupnem swojego, byłem nawet w trakcie negocjacji jednej czerwonej GSXF-ki z 98 :) ) to są żywotne maszynki. Do ostrej jazdy nie zpecjalnie (miękko się robi w zakrętach) ale za to są wygodne i poręczne. W teście używanych (chyba w katalogu Motocykle 2002 ) pisali, że trzeba uważać na gaźniki, przepustnicą coś się robi i może być to drogawe... ale poza tym prawie nie do zabicia....

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

przecież prebieg jest akurat mało ważny, bo mozna zrobić w pare minut ile się chce,

liczą sie dodatki i wymienione części, bo jezeli gościu nic nie robił przy 13-letniej maszynie no to troche dziwne, tak jak przebieg powiedzmy 20tyś km. :P

wiadomo MZ- 20tyś kapitalny, a w katanie150-200tyś. :P

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuuu, Sid! Fachowe pytanie... czyżby znudziła się ble machine i masz zamiar wkroczyć w świat nielegalnych prędkości? :P

 

I tak i nie - MZ luuuubie bardzo bo jest cześci do nie są tańsze niż mineralna, a z drugiej strony szukałem ostatnio GSX600F i były same złomy do zaoferowania, więc dobry GSX-F to minimum 15 000 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E Sid przesadzasz kiedyś(koniec 2002) interesowałem się GSX 600 F i spokojnie za około 12000 można coś wyrwać.

 

A teraz jest środek 2003 - inflacja mój drogi

 

PS. 15 kafli to razem z wymianą wszystkiego (kupijesz i zawsze jest coś do zrobienia, a to tarcza, a to napęd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...