ZBorri Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 witam Mam problem z silnikiem od derbi gpr a mianowicie chce ściągnąć prawą pokrywę silnika i nie wiem czy muszę tez ściągnąć pompę wody? czy od razu całą pokrywę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 całą stronę ściągasz pompa jest do pokrywy przykręcona Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Tylko spusc pierw plyn chlodniczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Witam, W celu zdjęcia pokrywy na zimnym silniku odkręcasz śrubę znajdującą się na pompie wody do spuszczenia H20. Zdejmujesz węże doprowadzające i odprowadzające wodę. Następnie odkręcasz śrubę do spuszczania oleju na dole po środku. Zdejmujesz linkę sprzęgła. Po spuszczeniu popuszczasz wszystkie śruby (klucz imbus). Gotowe Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZBorri Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 dobra ściągałem:] a teraz napiszcie mi jak mam ściągnąć sprzęgło (chodzi mi o cały koszyczek) >silnik derbi gpr50r rok 2000< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregoriaN Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 (edytowane) Masz tu manuala do gpr'a i działaj. http://files.filefront.com/manual6speedpdf...;/fileinfo.html Wszytko jest tu elegancko opisane (nawet zobrazowanie), wiec problemów z demontażem raczej miał już nie będziesz. Edytowane 24 Marca 2009 przez GregoriaN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Po uprzednim zdjęciu tarcz sprzęgłowych zabierasz się za rozkręcenie kosza. Do tego proponuję zrobić klucz home made (własnej roboty). Bierzesz kawałek tekstolitu bardzo grubego lub coś podobnego w czym wywiercasz otwory na śrubki, wcześniej odrysowując. Wkręcasz śruby, które trzymały sprężyny, takim sposobem zablokujesz wał. Teraz bierzesz klucz nasadkowy o odkręcasz śrubę główną. Na tą właśnie śrubę należy również zrobić otwór. GregoriaN nie można do końca wszystkiego zrobić zgodnie z tym manualem ponieważ trzeba mieć oryginalny sprzęt DERBI zastosowany w tym service book'u a śmiem twierdzić, że kolega takowych nie posiada. :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.