Skocz do zawartości

V-max


Budzik-WGR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moja idzie ok 110-115 I wlasnie chciałem sie spytac czy to jest optymalna predkosc jak na Mz150...... :D ........ale cyba jeszcze nie jest z nia tak zle :D

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy dobrym wietrze wersja X około 125 km/h,moja etka przed remontem z pasażerem około 110 km/h (a był z niej wrak.. ) tylko pytanie po co wyciskać z etki ostatnie poty? etką 250/251 można spokojnie jeździć te 110 czy nawet 120, ale żeby ze 150 chcieć ponad 120..? :D 150 jest do miasta ==> dobre przyśpiesznie spod świateł, zwrotna, mało pali, ale do bicia rekordów to się ona nie nadaje.. ale o gustach sie nie dysktuje a jak ktoś chce 150 smigać te 130 to proponuje nabyć zestaw tuningowy , (tj. wał, cylinder 4 kanałowy, tłok +sworzeń i pierścienie, gaźnik, stożek, dobra świeca plus do tego bardzo dobre łożyska,rzeba by było wzmocnić skrzynię..) cena coś około 1500 zł jak sie nie myle i daje to 17 KM , zaznaczam że wersja X w b.dobrym stanie i przy drobnych usprawnieniach ma około 15 KM, jak kogoś stać na te dwa konie więcej za 1,5 tyś to proszę bardzo.. a żeby mieć lepsze przyśpieszenie wystarczy z zębatkami pokombinować no i oczywiście vmax spadnie

 

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja potwierdzam zdanie M@łpy :D ............poco wydawac Tyle kasy jak mozna zrobic to samemu!!!!

 

Tylko trzeba troche nad tym popracowac

 

Pozdro :D

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. danych fabrycznych Vmax dla MZ ETZ 150 to 105 km/h... a co do reszty, to niejednokrotnie była już na 4um dyskusja na temat prędkości licznikowej, możliwych osiągów, itp... etka to fajny motocykl, ale demonem prędkości nie jest :D A z górki to i na sankach się rozpędzę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja najwięcej jechałem ok.125km/h ale jeszcze troche by poszła ale za stabilna to ona przy tej prędkości nie była(musze zmienić olej w amortyzatorach na gęstszy to troche to powinno dać 8) )Katalogowo 125-130km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

małe sprostowanie : najwięcej swoją etką jechałem tak jak mówie 110 z pasażerem z dużym wiatrem , 125 nigdy nie jechałem i nie zamierzam,

(serce mnie boli jak widze debili kręcących swoje motocykle i samochody do granic ich możliwości, poprostu nie lubie wysokich obrotów.. )

ale są ludzie którzy tyle jechali, bez pasażera oczywiście, ile mieli obrotów to nie wiem, ale napewno silnik nie był wstanie szybciej się sam kręcic.. => ale mowa tu o ludziach dla których motocykl to szpanerstwo a nie przyjemność z jazdy..

 

do M@lpy i Patrynia:

 

panowie, ja mówie o całym zestawie, profesionalnym zestawie, owszem, przy odrobinach zdolności można naciąć tłok, wypolerować kanały no i ewentualnie zwiększyć stopień kompresji skracając tym samym żywotność silnika o połowę ale pisanie że można uzysakć to samo tyle że niższym kosztem jest nieporozumieniem, nie zrobicie dodatkowych kanałów w cylindrze, nie wzmocnicie sami wału etc.. etc.. możecie tylko wstawić dobre łożyska ale orginalny wał i tak długo nie wytrzymam takiego obciążenia..

 

zreszta napisałm tylko że jak ktoś chce i jak kogoś stać to może sobie na to pozwolić, ale nie osiągnie on tego samego ręcznie nacinanym tłokiem..

 

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AleMojim zdaniem lepiej jest sie troche samimu napracwac chciaz beda słabsze efekty......ale zato mam,y satysfakcje własnego :lol: dziela I 1500Zł w kieszeni 8)

 

Pozdro :buttrock:

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrynio zgadzam sie z toba w 100%. Nawet jezeli zywotnosc silnika mi sie skruci o połowe, chociarz wdpie ze asz o połowe. Ja mam silnik po kapitalnym remoncie wiec jak zrobie ten tuning to tak szybko mi sie nierozpadnie.

 

Pozdro @

 

Micek nie jestem debilem ze grece silnik auta i motoru na wysze obroty poprostu lubie czuc moc silnika i słyszec jego piekne brzmienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...