Budzik-WGR Opublikowano 28 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2004 :D Ile mozna wyciagnac na Etce 150??? :D Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 28 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2004 Przeciętna MZ 150 wyciąga około 115 km/h przynajmniej ja taką jeździłem ale sa różne MZ i różnie to bywa :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 28 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2004 Moja idzie ok 110-115 I wlasnie chciałem sie spytac czy to jest optymalna predkosc jak na Mz150...... :D ........ale cyba jeszcze nie jest z nia tak zle :D Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 moja sypie 120, ale mi to nie wystarcza i robie tuning. Tak o predkosc mi nie chodzi, bardziej o przyspieche chociarz jak blacik by sie zamkna bym sie nie pogniewał. Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 przy dobrym wietrze wersja X około 125 km/h,moja etka przed remontem z pasażerem około 110 km/h (a był z niej wrak.. ) tylko pytanie po co wyciskać z etki ostatnie poty? etką 250/251 można spokojnie jeździć te 110 czy nawet 120, ale żeby ze 150 chcieć ponad 120..? :D 150 jest do miasta ==> dobre przyśpiesznie spod świateł, zwrotna, mało pali, ale do bicia rekordów to się ona nie nadaje.. ale o gustach sie nie dysktuje a jak ktoś chce 150 smigać te 130 to proponuje nabyć zestaw tuningowy , (tj. wał, cylinder 4 kanałowy, tłok +sworzeń i pierścienie, gaźnik, stożek, dobra świeca plus do tego bardzo dobre łożyska,rzeba by było wzmocnić skrzynię..) cena coś około 1500 zł jak sie nie myle i daje to 17 KM , zaznaczam że wersja X w b.dobrym stanie i przy drobnych usprawnieniach ma około 15 KM, jak kogoś stać na te dwa konie więcej za 1,5 tyś to proszę bardzo.. a żeby mieć lepsze przyśpieszenie wystarczy z zębatkami pokombinować no i oczywiście vmax spadnie PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Maciek po cholere mam wydawac tyle kasy jak moge samemu odpowiedznio ponacinac tłok, a słyszałem ze toduzo daje a koszt jest niewielki. Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 1 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Ja potwierdzam zdanie M@łpy :D ............poco wydawac Tyle kasy jak mozna zrobic to samemu!!!! Tylko trzeba troche nad tym popracowac Pozdro :D Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 Micek skoro 150X (zebatka zdawcza 15 zębów) idze 125 to ile miales na obrotomierzu?? bo chyba kolo 8tys. 8O biedna etka :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 Wg. danych fabrycznych Vmax dla MZ ETZ 150 to 105 km/h... a co do reszty, to niejednokrotnie była już na 4um dyskusja na temat prędkości licznikowej, możliwych osiągów, itp... etka to fajny motocykl, ale demonem prędkości nie jest :D A z górki to i na sankach się rozpędzę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 A ile pójdzie Mz 251????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 Ja najwięcej jechałem ok.125km/h ale jeszcze troche by poszła ale za stabilna to ona przy tej prędkości nie była(musze zmienić olej w amortyzatorach na gęstszy to troche to powinno dać 8) )Katalogowo 125-130km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 2 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 Dobra 251 Powinna bez problemu zamykac szafe!!! :buttrock: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 małe sprostowanie : najwięcej swoją etką jechałem tak jak mówie 110 z pasażerem z dużym wiatrem , 125 nigdy nie jechałem i nie zamierzam,(serce mnie boli jak widze debili kręcących swoje motocykle i samochody do granic ich możliwości, poprostu nie lubie wysokich obrotów.. )ale są ludzie którzy tyle jechali, bez pasażera oczywiście, ile mieli obrotów to nie wiem, ale napewno silnik nie był wstanie szybciej się sam kręcic.. => ale mowa tu o ludziach dla których motocykl to szpanerstwo a nie przyjemność z jazdy.. do M@lpy i Patrynia: panowie, ja mówie o całym zestawie, profesionalnym zestawie, owszem, przy odrobinach zdolności można naciąć tłok, wypolerować kanały no i ewentualnie zwiększyć stopień kompresji skracając tym samym żywotność silnika o połowę ale pisanie że można uzysakć to samo tyle że niższym kosztem jest nieporozumieniem, nie zrobicie dodatkowych kanałów w cylindrze, nie wzmocnicie sami wału etc.. etc.. możecie tylko wstawić dobre łożyska ale orginalny wał i tak długo nie wytrzymam takiego obciążenia.. zreszta napisałm tylko że jak ktoś chce i jak kogoś stać to może sobie na to pozwolić, ale nie osiągnie on tego samego ręcznie nacinanym tłokiem.. PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 2 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 AleMojim zdaniem lepiej jest sie troche samimu napracwac chciaz beda słabsze efekty......ale zato mam,y satysfakcje własnego :lol: dziela I 1500Zł w kieszeni 8) Pozdro :buttrock: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Patrynio zgadzam sie z toba w 100%. Nawet jezeli zywotnosc silnika mi sie skruci o połowe, chociarz wdpie ze asz o połowe. Ja mam silnik po kapitalnym remoncie wiec jak zrobie ten tuning to tak szybko mi sie nierozpadnie. Pozdro @ Micek nie jestem debilem ze grece silnik auta i motoru na wysze obroty poprostu lubie czuc moc silnika i słyszec jego piekne brzmienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.