mariogrom Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 (edytowane) Proszę opisać jak ustawić zawory Yamaha xt 600. Z góry dzięki [email protected] Edytowane 22 Marca 2009 przez mariogrom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Zaopatrz sie w szczelinomierze i klucz do zaworów (kwadrat 3mm bodajże).Przed regulacją silnik musi być zimny, zciagnij zbiornik paliwa, i czyms zabezpiecz całą ta wiazke przewodów co idzie pod nim. Tam jest pełno piachu zwykle który moze Ci powpadac do srodka silnika jak bedziesz obok tego majstrował. Na pokrywie głowicy, masz 3 mniejsze pokrywy i musisz je odkrecić. Teraz popuszczasz kontre kluczem 10, jak jest luźna śruba regulacyjna, wkładasz szczelinomierz, regulujesz szczeline kluczem kwadratowym, kontrujesz i sprawdzasz czy szczelinomierz o wymaganej wartosci wchodzi z lekkim oporem. I tak każdy. To tak w skrócie, zciągnij sobie serwisówke, nawet tu na forum jest masz na zdjęciach wszytsko poopisywane co i jak wiec na pewno sie nie pomylisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 A podstawa to tlok w dobrym polozeniu! A podstawa to tlok w dobrym polozeniu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariogrom Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Koledzy ale właśnie chodzi o ustawienie wału mam na kole zamachowym oznaczenie ( IT) i ( II ) i co dalej. Proszę o opisanie w jakiej pozycji musi być ustawiony wał bądź znaki na kole. pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 To oznaczenie które drugie minie ceche na karterze to jest najwyższe położenie tłoka. Pierwsza cecha to ustawienie zapłonu. Oczywiście kręcisz w tą strone w którą normalnie kręci sie wał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 No to napisz czy ustawiasz zawory czy cały rozrząd. myślałem ze regulujesz tylko zawory same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Zaopatrz sie w szczelinomierze i klucz do zaworów (kwadrat 3mm bodajże).Przed regulacją silnik musi być zimny, zciagnij zbiornik paliwa, i czyms zabezpiecz całą ta wiazke przewodów co idzie pod nim. Tam jest pełno piachu zwykle który moze Ci powpadac do srodka silnika jak bedziesz obok tego majstrował. Na pokrywie głowicy, masz 3 mniejsze pokrywy i musisz je odkrecić. Teraz popuszczasz kontre kluczem 10, jak jest luźna śruba regulacyjna, wkładasz szczelinomierz, regulujesz szczeline kluczem kwadratowym, kontrujesz i sprawdzasz czy szczelinomierz o wymaganej wartosci wchodzi z lekkim oporem. I tak każdy. To tak w skrócie, zciągnij sobie serwisówke, nawet tu na forum jest masz na zdjęciach wszytsko poopisywane co i jak wiec na pewno sie nie pomylisz. Dobrze mowisz - uwaga na ten syf, ktory bardzo chetnie wpada do cylindra :banghead: Mi wpadl maly kamyczek i nic nie pomoglo - wyjmujesz silnik z ramy. Pociecha taka, ze przynajmniej dalem nowy lancuszek rozrzadu i przekonalem sie, ze pomimo 75000km przebiegu silnik fajnie sie trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Do XT600 udało mi się znaleźć manuala tylko i wyłącznie po niemiecku. Jak ktoś posiada po angielsku a chce po niemiecku to zapraszam na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.