ARh- Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Witam kolegów motocyklistów :crossy: mam problem z moją Magną, maszyna w czasie przyspieszania na każdym biegu muli się do 4-5 tyś. obr/min a potem ciągnie, że ciężko ją opanować :notworthy: Może ktoś miał podobny przypadek i sobie poradził (silnik taki sam jak w VFR), dodam tylko że przez zimę wymieniłem świece na irydowe, filtr powietrza na K&N, sprawdziłem membrany w gaźniku i luzy zaworowe, zrobiłem synchronizacje a problem pozostał... Pomocy...sezon idzie.... POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Wróć do starego filtra powietrza i sprawdź co się będzie działo. Kto Ci powiedział że to taki sam sinik jak VFR? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARh- Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Witam Pana Piotra, na starym filtrze objawy były takie same... Szczerze mówiąc to nie miałem okazji porównać silników między vf i vfr, gdzieś tylko czytałem, że silnik do magny został zapożyczony od vfr-a. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie. PS; wydechy są fabryczne, zapomniałem dodać, że kable do świec zakładałem inne i bez poprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Pozostaje nierówna walka z gaźnikami. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARh- Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Myśli Pan, że synchronizacja została źle wykonana? Kupiłem zegary spróbuje sam wyregulować gaźniki... Kolega Adam podpowiada żeby gaźniki wsadzić do myjki ultradzwiękowej, niestety nie mam dostępu do takiej. O efektach synchronizacji napisze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Synchronizacja nie czyni cudow. Dokladne czyszczenie gaznikow i regulacja skladu mieszanki, masz objawy zbyt ubogiej mieszanki w dolnym zakresie obrotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARh- Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Odnośnie ubogiej mieszanki to czy zdziałam coś śrubką pod pływakiem, z tego co pamiętam ma być wykręcona 2,5 obr, bo to już też ustawiłem, jeżeli dobrze rozumuję po wkręceniu tych śrubek np. po pól obrotu mieszanka będzie bogatsza... czy jednak będzie konieczne rozbieranie gaźników i regulacja na samych pływakach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwy Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Najlepiej zrobic to książkowo+ wziąć korektę na filtr powietrza o większej przepustowości czyli ok 30%+ Do tego sprawdzić luzy zaworowe.Sprawdzić ciśnienie sprężania i na to też wiąć poprawkę jeśli jest duża odchyłka od normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.