Dziki_YZF Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 (edytowane) Bicie w sensie boczne bicie zębatki, wygląda to jakby zabierak nie wszedł do końca ale wchodzi i opiera sie o tuleje w łożysku.Patrząc od tyłu na zębatkę łańcuch chodzi na boki, podczas jazdy w momencie dodawania gazu jest ok ale gdy hamuje silnikiem cały motocykl wpada w jakieś dziwne wibracje.pozdro Edytowane 22 Lipca 2013 przez Dziki_YZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peat Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Witam Panowie, Noszę się z zamiarem wymiany wydechu w swoim Fazerze 1000 z 2007 roku, czy ktoś może polecić jakiś ciekawie brzmiący wydeszek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Bicie w sensie boczne bicie zębatki, wygląda to jakby zabierak nie wszedł do końca ale wchodzi i opiera sie o tuleje w łożysku.Patrząc od tyłu na zębatkę łańcuch chodzi na boki, podczas jazdy w momencie dodawania gazu jest ok ale gdy hamuje silnikiem cały motocykl wpada w jakieś dziwne wibracje.pozdroNo to demontuj koło, bo coś nie tak z montażem musiało być.... no taka teoria na odległość.... Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekqw Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 (edytowane) WitamOdświeżam temat PCIII do FZ1 GEN1Pisał sporo o tym "wypruwacz wydechów) .Sciągał mapy z FZ1OA ale bez konkretów.Mam po prostu do kupienia niedrogo PCIII i zastanawiam się nad wstawieniem go do siebie.EXUP mi padł po szlifie więc zamiast niego kupiłem otwarty wdech MIVV-a i filtr K&N.I tak nie mam dołu a nowy exup kosztuje majątek więc lepiej zainwestować w tuning.Wyrzucę jeszcze KATA i układ ECONaturalnym zakupem jest PCIII.I tak : jest to golas bez oprogramowania i bez zaślepki do sondy lambda.Może mi ktoś pomóc jak zdobyć mapy i jak ew. wykonać zaślepkę do lambdy .Ogolnie szukam kogoś kto mógłby mi pomóc przy tej przeróbce.Poszukalbym sam na FZ1OA ale mój angielski jest nie najlepszy.Z góry dziękuję.Wojtek Edytowane 8 Sierpnia 2014 przez wojtekqw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Ale to nie ten temat.. tutaj jest o starych fazerach na gaźnikach.... jest różnica pomiędzy FZ1 a FZ1000... o całe 999 :) Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekqw Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Na poprzedniej stronie są posty z czerwca 2012 dotyczące przeróbek w FZ1.Stąd kontynuacja tego zagadnienia w tym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Witam w ''kąciku'' kilofazera :) Posiadam go od maja tego roku jest to FZS 1000 z 2002r. przebieg nieznany ;) na liczniku teraz 38 tys. najeździłem na nim około 3 tys. więc chyba na ''minę'' nie trafiłem bo jeszcze się nie zepsół :biggrin: ma tylko jedną małą ale denerwującą wadę - wskaźnik paliwa - bez włączonych świateł pokazuje nawet dość dokładnie ilość paliwa w zbiorniku, jak właczę światła wskazówka idzie do góry pokazuje więcej, a przy pełnym zbiorniku opiera się 0 krańcówkę i przy większych obrotach podczas jazdy skacze jak by chciała iść jeszcze wyżej. Zmierzyłem napięcie ładowania - w normie, posprawdzałem wszystkie kostki - te przekaźniki pod owiewką też, nigdzie nie widać ''druciarstwa'' wszystko wygląda na oryginał. Podłączyłem przednie lampy bezpośrednio od akumulatora przewodem i wskaźnik wtedy działa dobrze, cyrk się zaczyna jak włączę światła włącznikiem na kierownicy. Trochę się na instalaciach znam, np. podłączałem światła do przyczepki samochodowej, ale w tym przypadku łapska mi opadły... Może ktoś ma jakiegoś pomysła? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.