Dziki_YZF Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 (edytowane) Bicie w sensie boczne bicie zębatki, wygląda to jakby zabierak nie wszedł do końca ale wchodzi i opiera sie o tuleje w łożysku.Patrząc od tyłu na zębatkę łańcuch chodzi na boki, podczas jazdy w momencie dodawania gazu jest ok ale gdy hamuje silnikiem cały motocykl wpada w jakieś dziwne wibracje.pozdro Edytowane 22 Lipca 2013 przez Dziki_YZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peat Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Witam Panowie, Noszę się z zamiarem wymiany wydechu w swoim Fazerze 1000 z 2007 roku, czy ktoś może polecić jakiś ciekawie brzmiący wydeszek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Bicie w sensie boczne bicie zębatki, wygląda to jakby zabierak nie wszedł do końca ale wchodzi i opiera sie o tuleje w łożysku.Patrząc od tyłu na zębatkę łańcuch chodzi na boki, podczas jazdy w momencie dodawania gazu jest ok ale gdy hamuje silnikiem cały motocykl wpada w jakieś dziwne wibracje.pozdroNo to demontuj koło, bo coś nie tak z montażem musiało być.... no taka teoria na odległość.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekqw Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 (edytowane) WitamOdświeżam temat PCIII do FZ1 GEN1Pisał sporo o tym "wypruwacz wydechów) .Sciągał mapy z FZ1OA ale bez konkretów.Mam po prostu do kupienia niedrogo PCIII i zastanawiam się nad wstawieniem go do siebie.EXUP mi padł po szlifie więc zamiast niego kupiłem otwarty wdech MIVV-a i filtr K&N.I tak nie mam dołu a nowy exup kosztuje majątek więc lepiej zainwestować w tuning.Wyrzucę jeszcze KATA i układ ECONaturalnym zakupem jest PCIII.I tak : jest to golas bez oprogramowania i bez zaślepki do sondy lambda.Może mi ktoś pomóc jak zdobyć mapy i jak ew. wykonać zaślepkę do lambdy .Ogolnie szukam kogoś kto mógłby mi pomóc przy tej przeróbce.Poszukalbym sam na FZ1OA ale mój angielski jest nie najlepszy.Z góry dziękuję.Wojtek Edytowane 8 Sierpnia 2014 przez wojtekqw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Ale to nie ten temat.. tutaj jest o starych fazerach na gaźnikach.... jest różnica pomiędzy FZ1 a FZ1000... o całe 999 :) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekqw Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Na poprzedniej stronie są posty z czerwca 2012 dotyczące przeróbek w FZ1.Stąd kontynuacja tego zagadnienia w tym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Witam w ''kąciku'' kilofazera :) Posiadam go od maja tego roku jest to FZS 1000 z 2002r. przebieg nieznany ;) na liczniku teraz 38 tys. najeździłem na nim około 3 tys. więc chyba na ''minę'' nie trafiłem bo jeszcze się nie zepsół :biggrin: ma tylko jedną małą ale denerwującą wadę - wskaźnik paliwa - bez włączonych świateł pokazuje nawet dość dokładnie ilość paliwa w zbiorniku, jak właczę światła wskazówka idzie do góry pokazuje więcej, a przy pełnym zbiorniku opiera się 0 krańcówkę i przy większych obrotach podczas jazdy skacze jak by chciała iść jeszcze wyżej. Zmierzyłem napięcie ładowania - w normie, posprawdzałem wszystkie kostki - te przekaźniki pod owiewką też, nigdzie nie widać ''druciarstwa'' wszystko wygląda na oryginał. Podłączyłem przednie lampy bezpośrednio od akumulatora przewodem i wskaźnik wtedy działa dobrze, cyrk się zaczyna jak włączę światła włącznikiem na kierownicy. Trochę się na instalaciach znam, np. podłączałem światła do przyczepki samochodowej, ale w tym przypadku łapska mi opadły... Może ktoś ma jakiegoś pomysła? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.