krzysztofl Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 (edytowane) Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem Suzuki GSF 1200 Bandit 2003r. i już mam kilka pytań: 1) bieg jałowy: działała kontrolka, a dzisiaj coś padło. Jak mocniej przygazuje to pomryguje jak by coś nie stykało. Nawet przez chwile świeciło normalnie i znowu coś piardło. Raczej nie jest to żarówka, bo jak mam na luzie, nie wduszam sprzęgła przy włączonym silniku i opuszczę boczną stopkę to silnik sam gaśnie,czyli tak jakby coś z czujnikiem biegu jałowego było nie tak. Gdzie on się znajduje i czy mogę sam coś z tym sprawdzić?? 2) hamulec nożny: nie świeci, wydaje mnie się, że nie ma nawet czujnika, bo wisi luźny kabel i nie mam do czego podpiąć tej kostki, może muszę coś odkręcić, żeby odnaleźć gniazdko od czujnika? ostatni temat: 3) motor jest z Anglii i wydaje mnie się, że stał na dworzu bo ma sporo rdzewek, czym to zlikwidować i zabezpieczyć? Z góry dziękuję za pomoc, szczególnie 1 temat jest dla mnie ważny! W ZŁYM MIEJSCU UMIEŚCIŁEM TEMAT, JAK TO ZMIENIĆ, ZA SKUCHĘ SORKI?! Edytowane 15 Marca 2009 przez krzysztofl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 1 - przeczyśc styki kostki od biegu jałowego są tam 2 wtyczki takie kwadratowe białe, styki mogły przyśniedziec jak moto stało na dworzu 2- do chamulca nożnego powinien byc taki czyjnik przy stopce chamulca jak niema to sprawdz czy działa wtej wtyczce co wisi zrób zwarcie kablem powinien zaświecic stop 3 - dyraluminium najlepiej wypolerowac , jak chcesz biały nalot usunąc tylko to jakąs pastę do polerwania alu taka za 7 zł wystarczy :) by alu w miare wyglądało a na stalowej ramie to nic innego jak wyczyscic papierem sciernym grubym , ciękim zależnie od tego jaka ta rdzawka jest , usunąc całą rdze i tym samym lakiewrem co an ramie porobic małe zaprawki , lakier można dobrac w dowolnych ilosciach u lakiernika chyba ze dużo rdzy masz to do malowania całe moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 PawelB - hamulec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Krzysiek, tu masz temat o Bandytach: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...c=89507&st=3080 Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Całkiem nie źle sprawdza się ta wata nasączona jakimś preparatem, czyści aluminium, chrom oraz różne naloty rdzewne, http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=7694 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofl Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 dzięki wszystkim za pomoc, ale gdzie jest ten czujnik od biegu jałowego? kolejne pytanie: wykręciłem ten metal przy lewej rączce, żęby go pomalować na nowo (trochę rudy) i teraz nie mogę go wkręcić, czy taj jest jakaś nakrętka w środku i mogła mi spaść w rączce czy co?? czy przy włączaniu pierwszego biegu też macie takie delikatne szarpnięcie, czy słabe sprzęgło mam, albo za wysokie obroty ?? z góry dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.