Skocz do zawartości

Gaznik mechaniczny - czasem ma problemy z przejsciem na obroty


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

mam drobny problem z gaznikiem , a mianowicie ostatnio czasami wystepuje umnie zdlawienie trwajace ok pol sekundy ( wydaje mi sie ze w tym czasie strzela w gaznik , ale moze mi sie tylko wydawac) . Jest to szczegolnie klopotliwe w miescie , gdzie dodaje troszke gazu a motocykl na poczatku sie zdusza poczym startuje , czasem potrafi zgasnac strzelajac w tlumik. Zawory po regulacji , dysza wolna seryjna , filtr powietrza nowy. Jakies inne pomysly ? Najgorsze ze w wiekszosci czasu jest wszystko ok i ciezko go wyczuc , kiedy zrobi psikusa. Nie ma problemu, z wkrecaniem sie ze srednich lub nawet nieco wyzszych niz jalowe obroty.

 

p.s gaznik seryjny , Keihin PD

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj troszke ssania na wolnych i zobacz czy ma lepsze przejscie czy gorsze - w zaleznosci osd tego daj wiecej / mniej mieszanki sruba ustawiania mieszanki na wolnych obrotach.

 

Daj troszke ssania na wolnych i zobacz czy ma lepsze przejscie czy gorsze - w zaleznosci osd tego daj wiecej / mniej mieszanki sruba ustawiania mieszanki na wolnych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie ssanie nie zrobilo na nim wiekszego wrazenia , ale zauwazylem ze po pokreceniu skladem mieszanki ( bylo za duzo) jest nieco lepiej , aczkowiek to sie jeszcze okaze. Troszke sie w terenie bawilem skladem , ale z braku dobrego srubokreta , zrobilem to bardziej na oko . Teraz ustawilem na ksiazkowe 2 obroty i chwilowo pod garazem jest ok , no ale jak pisalem , czasem jest ok , a czasem mu odwala .

 

p.s jak sprawdzic czy mi lewizny gdzies nie zasysa ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwazylem jeszcze takie cus , na zimno troszke ciezej pali 4 - 6 kopow , ostatnio palila za 1 i teraz dopoki olej nie bedzie mial ok 30 stopni to na wolnych obrotach gasnie . Jakis czas temu , po odpaleniu na zimno chodzila troszke wolniej niz pozniej , ale nie gasla. Zauwazylem jeszcze, ze strzela w tlumik przy schodzeniu z obrotow , kiedys strzelala znacznie mniej wrecz sporadycznie ( tlumik przelotka) .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam inna metode badania nieszczelnosci:

 

Kupujesz samostart i pryskasz po kruccu jak zwiekszy obroty to szukasz gdzie dokładnie zasysa. Jednak ja tu widze problem źle ustawionego składu, tłumik przelotka wkreć srube składu o 0,5 obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm ma gdzie kupic te uszczelki, a raczej miedzane podkladki ?

 

daje filmik jak moto wali z rury

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogie nie sa oryginalne 10 zl za sztuke , gadalem w miejscowym motoryzacyjnym, zrobia mi je na zamowienie jak podam wymiary.

 

tak to takie krazki miedziane , ale dokladnie powiem dzisiaj bo zdejme kolektory i oblukam organoleptycznie, moze dopasuje jakies bo mam cos takiego w garazu.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok kuklem na moje uszczelki i nic im nie brakuje ,zapalilem silnik i zadymilem nieco kolektory nic nie wciaga i nie wydmuchuje - szukam dalej , chyba zdejme gaznik i skocze na myjke ultradzwiekowa

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...