Nitomen Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 (edytowane) witam mam drobny problem z gaznikiem , a mianowicie ostatnio czasami wystepuje umnie zdlawienie trwajace ok pol sekundy ( wydaje mi sie ze w tym czasie strzela w gaznik , ale moze mi sie tylko wydawac) . Jest to szczegolnie klopotliwe w miescie , gdzie dodaje troszke gazu a motocykl na poczatku sie zdusza poczym startuje , czasem potrafi zgasnac strzelajac w tlumik. Zawory po regulacji , dysza wolna seryjna , filtr powietrza nowy. Jakies inne pomysly ? Najgorsze ze w wiekszosci czasu jest wszystko ok i ciezko go wyczuc , kiedy zrobi psikusa. Nie ma problemu, z wkrecaniem sie ze srednich lub nawet nieco wyzszych niz jalowe obroty. p.s gaznik seryjny , Keihin PD Edytowane 15 Marca 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Daj troszke ssania na wolnych i zobacz czy ma lepsze przejscie czy gorsze - w zaleznosci osd tego daj wiecej / mniej mieszanki sruba ustawiania mieszanki na wolnych obrotach. Daj troszke ssania na wolnych i zobacz czy ma lepsze przejscie czy gorsze - w zaleznosci osd tego daj wiecej / mniej mieszanki sruba ustawiania mieszanki na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 (edytowane) W sumie ssanie nie zrobilo na nim wiekszego wrazenia , ale zauwazylem ze po pokreceniu skladem mieszanki ( bylo za duzo) jest nieco lepiej , aczkowiek to sie jeszcze okaze. Troszke sie w terenie bawilem skladem , ale z braku dobrego srubokreta , zrobilem to bardziej na oko . Teraz ustawilem na ksiazkowe 2 obroty i chwilowo pod garazem jest ok , no ale jak pisalem , czasem jest ok , a czasem mu odwala . p.s jak sprawdzic czy mi lewizny gdzies nie zasysa ? Edytowane 16 Marca 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Popryskaj kolektor ssacy woda z rozrobionym mydlem do mycia naczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 zauwazylem jeszcze takie cus , na zimno troszke ciezej pali 4 - 6 kopow , ostatnio palila za 1 i teraz dopoki olej nie bedzie mial ok 30 stopni to na wolnych obrotach gasnie . Jakis czas temu , po odpaleniu na zimno chodzila troszke wolniej niz pozniej , ale nie gasla. Zauwazylem jeszcze, ze strzela w tlumik przy schodzeniu z obrotow , kiedys strzelala znacznie mniej wrecz sporadycznie ( tlumik przelotka) . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Mam inna metode badania nieszczelnosci: Kupujesz samostart i pryskasz po kruccu jak zwiekszy obroty to szukasz gdzie dokładnie zasysa. Jednak ja tu widze problem źle ustawionego składu, tłumik przelotka wkreć srube składu o 0,5 obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Odkrec rure wydechowa przy glowicy i wymien uszczelke - tam ci ciagnie lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 (edytowane) hm ma gdzie kupic te uszczelki, a raczej miedzane podkladki ? daje filmik jak moto wali z rury Edytowane 18 Marca 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 tez masz takie ogragle azbestowe krazki obleczoe miedzia?? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Dealer i niestety sa drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 (edytowane) drogie nie sa oryginalne 10 zl za sztuke , gadalem w miejscowym motoryzacyjnym, zrobia mi je na zamowienie jak podam wymiary. tak to takie krazki miedziane , ale dokladnie powiem dzisiaj bo zdejme kolektory i oblukam organoleptycznie, moze dopasuje jakies bo mam cos takiego w garazu. Edytowane 18 Marca 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Czasem te uszczelki pasuja od jakiegoś skuterka koszt groszowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 ok kuklem na moje uszczelki i nic im nie brakuje ,zapalilem silnik i zadymilem nieco kolektory nic nie wciaga i nie wydmuchuje - szukam dalej , chyba zdejme gaznik i skocze na myjke ultradzwiekowa Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.