Skocz do zawartości

Intruder VS400


m00cha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś posiada taki model i może mi go opisać? Chodzi mi o dostępność cześci, spalanie, osiągi itp. Generalnie wszystko co powinienem o nim wiedzieć. :)

 

Dodatkowo, konkretniej:

 

http://moto.allegro.pl/item578803975_suzuk...ser_okazja.html

 

Myślę o kupnie tego egzemplarza. Co o nim sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak informacji też jest informacją... sprzęt mało popularny, ot co. rodzi to kłopoty z częściami, odsprzedażą (na 400ccm całe życie jeździć nie będziesz), itp

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że mogę mieć problemy z częściami do samego silnika, tak? Bo, z tego co zauważyłem, to VS400 jest praktycznie taki sam jak VS800. Czy może jestem w błędzie?

 

A wracając do samego silnika... Przecież intrudery się nie psują (zaczytane na forum). :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo, z tego co zauważyłem, to VS400 jest praktycznie taki sam jak VS800. Czy może jestem w błędzie?

 

to że wyglądają, wcale nie znaczy że części są identyczne. jak chcesz mieć pewność - postudiuj fiszki z numerami obu modeli, albo zaprzyjaźnij się ze sprzedawcą z salonu i poproś o posprawdzanie w programie do składania zamówień ;)

 

BTW dlaczego się tak uparłeś na to 400? to jest najpewniej wersja na rynek japoński, bo tam takie dziwne pojemności funkcjonują ze względów ubezpieczeniowych. a nie lepiej poszukać spokojnie 750?

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW dlaczego się tak uparłeś na to 400? to jest najpewniej wersja na rynek japoński, bo tam takie dziwne pojemności funkcjonują ze względów ubezpieczeniowych. a nie lepiej poszukać spokojnie 750?

jsz

 

Nie uparłem się. Nie stać mnie poprostu na coś większego. A z większych pojemności, to chętnie bym się zainteresował VS600. Tylko kto mi taki moto za 8000,- sprzeda? :.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uparłem się. Nie stać mnie poprostu na coś większego. A z większych pojemności, to chętnie bym się zainteresował VS600. Tylko kto mi taki moto za 8000,- sprzeda? :.

 

Witam.

Pewnie Ktoś się znajdzie :

Intruder VS 700

 

Intruder VS 700

 

Intruder VS 750

 

To tak na gorąco...

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Zmucha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem te oferty.

 

Chciałbym żeby moto był czarny. :)

Czy, w przypadku drugiej oferty (która w sumie prezentuje sie całkiem nieźle), oby nie jest to za stary motor? To w końcu 22lata... Jakoś myślałem żeby kupić coś z 90'tych lat. No i czy 700/750 nie pali więcej niż 400/600? Paliwo w końcu kosztuje.

 

I jeszcze jedno. Słyszałem, że prosta kierownica nie jest aż tak wygodna jak orginalna. Prawda to?

Edytowane przez m00cha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na czarno sobie polakierujesz za rok, jak się odkujesz po zakupie. coś Ty, nie przymierzając baba, żeby po kolorze kupować??

po drugie w przypadku motocykla nie tyle wiek, co stan techniczny ma znaczenie. tu nie ma blachy jak w furmance, która po paru zimach po prostu musi (no, powiedzmy) zacząć rdzewieć; istotniejsze jest jak ktoś dbał - 20latki czasami wyglądają znacznie lepiej od zaniedbanych maszyn pół młodszych

co do spalania: stać pana na konia, musi mieć i na siano ;) różnica nawet jeśli byłaby jakaś (raczej niewielka, a czasami paradoksalnie może być na niekorzyść mniejszego silnika, który przy słabszych osiągach często mocniej jest "kręcony"), to raczej mało istotna. szukasz czegoś co mało pali - kupuj skuter...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na czarno sobie polakierujesz za rok, jak się odkujesz po zakupie. coś Ty, nie przymierzając baba, żeby po kolorze kupować??

po drugie w przypadku motocykla nie tyle wiek, co stan techniczny ma znaczenie. tu nie ma blachy jak w furmance, która po paru zimach po prostu musi (no, powiedzmy) zacząć rdzewieć; istotniejsze jest jak ktoś dbał - 20latki czasami wyglądają znacznie lepiej od zaniedbanych maszyn pół młodszych

co do spalania: stać pana na konia, musi mieć i na siano ;) różnica nawet jeśli byłaby jakaś (raczej niewielka, a czasami paradoksalnie może być na niekorzyść mniejszego silnika, który przy słabszych osiągach często mocniej jest "kręcony"), to raczej mało istotna. szukasz czegoś co mało pali - kupuj skuter...

jsz

 

Dość skrajnie wszystko przedstawiasz.

 

Jeździłbyś różowym moto przez rok? :P Poprostu mój moto ma być czarny. :] Nie mam pieniędzy na lakierowanie i generalnie (nawet za rok) nie mam funduszy na jakiekolwiek przeróbki. Paliwo też kosztuje dlatego 1l różnicy swoje robi. A jakbym chciał skuter, to bym prawka nie robił. :)

 

Dzięki za radę odnośnie wieku motocykla. :]

 

ps. czy w Polsce naprawdę nie ma osobnika z VS400? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...