Rider666 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Tak sie sklada ze jestem bardzo dobrze rozeznany z tym silnikiem,spoko to mozna ustawic do pracy bez EXUP,ktory tak na marginesie wcale nie jest taki rewelacyjny.Dobry pelny wydech z przelotem zapewni lepsza osiagi niz EXUP z przelotem. Z tego co napisales na 98% potrzebujesz wieksza dysze paliwa biegu jalowego,tzn jak jest np 37.5 to nalezy sprobowac 42.5. troszke mnie zaskoczyłes ze moze byc lepiej bez exupa, Co masz namysli mowiac dobry pełny wydech ? czy chodzi ci o kolektor 4-2-1 ? i z tymi dyszemi to tez sie troszke zdziwiłem , bo wydaje mi sie ze on sie poprostu zalewa na niskich obr, bo jak sie powoli odkreca gaz (naprawde powoli ) to nie ma zmulenia, a swiece są czarne, co do dyszy to jest 40 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 troszke mnie zaskoczyłes ze moze byc lepiej bez exupa, Co masz namysli mowiac dobry pełny wydech ? czy chodzi ci o kolektor 4-2-1 ? i z tymi dyszemi to tez sie troszke zdziwiłem , bo wydaje mi sie ze on sie poprostu zalewa na niskich obr, bo jak sie powoli odkreca gaz (naprawde powoli ) to nie ma zmulenia, a swiece są czarne, co do dyszy to jest 40 . Tak, 4-2-1 spokojnie zapewni lepsze osiagi w przypadku twojego silnika.EXUP w przypadku pieciozaworowych Yamah to totalna porazka,wyjatek to 2002-2003 R1.W duzym skrocie jest on uzyty do ulatwienia silnikowi przejscia homolagacji na halas i toksycznosc spali.Jezeli "rozmydlimy" swieza mieszanke spalinami to efektem koncowym sa czystsze spaliny.Oczywiscie oficjalna wyrsja jest za poprawia to osiagi,ale to jest bzdura.Fabryczny EXUP to 4-1 z klapka pomiedzy przejciem 4-1,tragiczne rozwiazanie z punktu widzenia dynamiki przeplywu gazow. Czarne swiece moga byc spowodowane bogata mieszanka,ale nie w tym zakresie ktory sprawia ci klopoty.Rozumiem ze przytkanie wydechu powoduje poprawe w tym zakresie co by sugerowalo raczej zbyt uboga mieszanke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Tak sie sklada ze jestem bardzo dobrze rozeznany z tym silnikiem,spoko to mozna ustawic do pracy bez EXUP,ktory tak na marginesie wcale nie jest taki rewelacyjny.Dobry pelny wydech z przelotem zapewni lepsza osiagi niz EXUP z przelotem. Z tego co napisales na 98% potrzebujesz wieksza dysze paliwa biegu jalowego,tzn jak jest np 37.5 to nalezy sprobowac 42.5. Kolego tomkud piszesz ze znasz ten silnik , a robiłes cos z gaznikami ? bo w koncu sam juz nie wiem jak ten poziom paliwa ma byc ustawiony , a wypowiedzi innych były ruzne . :bigrazz: jak pisałem wczesniej mam serwisówke, ale nie da sie ustawic tak jak w niej pisze ,(poziomu paliwa nie da sie na 11 mm od kreski ustawic, a gdy ustawiłem pływaki wg serwisówki to było za mało paliwa i moto bardzo słabe było) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.