LORD VADER Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Próbowałem zsynchronizować te gaźniki i nie dałem rady :). Po podpięciu zegary miały takie wskazania: http://img194.imageshack.us/img194/6959/20052009x.jpg wywal airbox i zajrzyj dokładnie pomiędzy środkową parę gaźników a zostaniesz oświecony że nie ta śrubą kręcisz. Bez porządniego czyszczenia synchro nic nie da. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Zobaczymy. Gaźniki nie wyglądają na zanieczyszczone (w sensie że nie ma żadnych objawów podczas jazdy). Dzięki za porady :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 obroty rosną bo pewnie wywierasz nacisk na te sruby od regulacji podcisnien - musisz delikatnie je dotykac Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.