Skocz do zawartości

2T nie wkręca się i nie utrzymuje obrotów


o_OutSider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ściągne na pewno, ale po czym poznam że to właśnie pierścienie ? tylko pęknięte by się tak tłukły ?

 

albo gorzej.........wał ci tłucze.......

 

pęknięty by raczej wyleciał przez wydech (chociaż nie wiem jak w kdx bo on ma zawór wydechowy)

 

dźwięk lużnych pierścieni z powodu czegoś tam jest najlepiej słyszalny na wolnych obrotach silnika....takie metaliczne dzwoninenie jakbyś walił długopisem w kawałek blaszki z grubsza

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puki co wiem na pewno że:

 

- nie gaźnik

- nie świeca

- nie wydech

 

Pozostaje ściągnąć cylinder i zobaczyć tłoka ale to puki co ani czasu nie mam ani kasy na nowego wiec sensu nie widzę darmo się brudzić przy tym.

Więc puki co kawa stoi i pająki się na niej huśtają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak samo.Tylko ze w Hondzie MTX 80 z kitem Malossi 1100cc tez prosze o pomoc !Kompresja wynosi 7 atm.Gdy mam zalozony filtr powietrza to wogule sie nie wkreca i kopci na niebiesko a jak bez filtra to sie wkreca ale tak ze nie wiem co.Wiecie co o moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak samo.Tylko ze w Hondzie MTX 80 z kitem Malossi 1100cc tez prosze o pomoc !Kompresja wynosi 7 atm.Gdy mam zalozony filtr powietrza to wogule sie nie wkreca i kopci na niebiesko a jak bez filtra to sie wkreca ale tak ze nie wiem co.Wiecie co o moze byc?

 

ŁOOOOOOOOŁ ale masz kita ... z 80 zrobić Litra kurde zajebioza.. gdzie to kupiłeś i za ile?? :D :P :P :P :P

 

 

A filtr to ty masz czysty?? bo na niebiesko to olej pewnie masz bogatszą mieszankę jak mu założysz filtr co powietrza nie puszcza....poza tym co oznacza sformułowanie " ... to się wkręca ale tak że nie wiem co." ???? wytłumacz to proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja po zdjęciu cylindra wygląda następująco:

 

- Stopa korbowodu bez luzów

- Główka korbowodu z łożyskiem igiełkowym i sworzniem tłoka bez luzów

- Tłok dookoła poprzypalany po całej długości widać że pierścionki nie trzymają kompresji

- Dolny pierścień w stosunku do górnego bardzo miękki (nie wiem jak powinno być, w poprzednich moto pierścienie były jednakowej sprężystości)

- tuleja nie porysowana

 

Co o tym myślicie ?

 

PS: Magnes nie przyciąga tulei, czy oznacza to w 100% że nie jest to nicasyl ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magnes sie nie kleji znaczy sie nie przyciąga znaczy ze aluminium i znaczy ze NICASIL... masz Nicasil.

 

 

Dignoza dla coebie.... Koniec tłoka zalecane działania wymiana na nowy tłok na kolejną selekcje... bierzesz cylek niesiesz do warsztatu tam ci mierzą i dobierasz tłok o odpowiedniej średnicy.

 

 

 

 

 

 

Damiano był pierwszy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nicasilu sie nie szlifuje, jedynie zaklada nowego tloka o odpowiednim luzie. Niestety nie wiem zabardzo jaki ma byc luz bo rozni ludzi roznie mowia, a ja mam zeliwo i mnie to zbytnio nie interesowalo nigdy. Wiec niech sie ktos doswiadczony wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...