Jaskier Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 A miał ktoś bliżej do czynienia z 2.0T? Szczerze powiedziawszy zastanawiam się nad czymś takim. Jest mniejszy od E39, ma 2.0 więc w motogodzinach spędzonych w korkach powinien mniej żreć a turbina powinna dać frajdę z jazdy wtedy kiedy można jechać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Zależy jaki silnik w E39, były bodajże od 2.0 do 4.0 :) Na pewno mniejsza pojemność z turbiną spala mniej niż większa pojemność o porównywalnej mocy i momencie. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Mamy w firmie od roku 5 sztuk S80 w turbinach, 4WD, cos pod 250-300 koni - nie wiem dokladnie, moje wrazenia po kilku krotkich przejazdzkach, i ogolnie z obserwacji eksploatacji w firmie: prowadzenie - bajka - jak po szynach komfort - jeszcze wieksza bajka osiagi - odlot ekploatacja - spalanie spore, czesci nie wiem - na gwarancji minus - pierdola sie jak zloto, co chwila serwis - elektronika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Zależy jaki silnik w E39, były bodajże od 2.0 do 4.0 :) Na pewno mniejsza pojemność z turbiną spala mniej niż większa pojemność o porównywalnej mocy i momencie. Rozglądam się za godnym następcą 528i 193KM i 280Nm i żeby żarł do 12l :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Moj samochod, Subaru Legacy ( od 2005 w gore ) albo jak chcesz szybciej i drozej to wersja GT. Jezdzilem duzo oboma i normalna mi wystarcza, znacznie tansza w eksploatacji od GT bo trzyma 10l w miescie i to gorszego paliwa. Troche mniej mocy i inaczej ustawionej niz BMW ( nie ma mocnego dolu, choc jest duzo lepiej niz poprzednio ), ale w deszczu i sniegu nie ma lepszego samochodu, a w trasie 200 idzie ( i dalej malo pali ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Moj samochod, Subaru Legacy ( od 2005 w gore ) albo jak chcesz szybciej i drozej to wersja GT. Jezdzilem duzo oboma i normalna mi wystarcza, znacznie tansza w eksploatacji od GT bo trzyma 10l w miescie i to gorszego paliwa. Troche mniej mocy i inaczej ustawionej niz BMW ( nie ma mocnego dolu, choc jest duzo lepiej niz poprzednio ), ale w deszczu i sniegu nie ma lepszego samochodu, a w trasie 200 idzie ( i dalej malo pali ). A jaki silnik w tym legacy? Chyba nie 3.0 ? Bo 3.0 żeby się w mieście w 10l. zmieściło to nie ma bata... Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Rozglądam się za godnym następcą 528i 193KM i 280Nm i żeby żarł do 12l :) W serii 7 ten motor pali 12 gdy się jeźdźi dość rozsądnie... W 5 pewnie będzie to samo, przy oszczędnej jeźdźie można zejść do 9 - 10 litrów - czyli ok :lalag: Ale mieszana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 W serii 7 ten motor pali 12 gdy się jeźdźi dość rozsądnie... W 5 pewnie będzie to samo, przy oszczędnej jeźdźie można zejść do 9 - 10 litrów - czyli ok :lalag: Ale mieszana. Nie wiem kto Ci takich bajek naopowiadał :D 728 jest o 230kg cięższa a ten sam max moment obrotowy osiąga o 450rpm później niż 528, zatem przy jeździe trzeba ją mocniej pokręcić, żeby ten czołg z miejsca poruszyć :) W korkach to już nie ma znaczenia gabaryt i masa, bo motogodziny pochłania pojemność w obu przypadkach taka sama :) Teraz fakty: megaskurwiale zakorkowana przez przyjezdnych Warszawa, w której przeczołganie się pomiędzy dzielnicami na odcinku 12km zajmuje 1,5h skutkuje w 528 przy obecnych warunkach pogodowych spalaniem w okolicach 15l/100. Sezon urlopowy, czyli względnie można się przemieszczać pomiędzy miejscowymi zatorami, skutkuje spalaniem w okolicy 12l/100km gdy jeździmy tym autkiem dość swobodnie i bez szaleństw (3500-4000rpm) Jazda taka żeby było fajnie (4000 - 5000rpm) 13,3l/100km. Porównywałem parametry 528i oraz 530d i muszę przyznać, że ten drugi powinien spełnić moje oczekiwania w codziennej eksploatacji (choć szkoda takiej fury w korkach męczyć), natomiast obawiam się jednego, i to się tyczy wszystkich nowoczesnych diesli, koszt naprawy byle duperela jest trzykrotnie wyższy niż w przypadku benzyniaka, nawet filtry są droższe. Pamiętam jak znajomy regenerował pompę wtryskową w swoim TDSie za 2500zł, za tę kasę to mógłbym kupić calutki silnik M52B28. P.S. Jeśli rozmawiamy o jeżdżeniu rozsądnym, to zaznaczam, ze nie kupiłem takiego samochodu żeby nim jeździć 80-90km/h, lecz po to by korzystać z jego 280Nm :D Choć niestety, z powodu przeludnienia mojego miasta ostatnio coraz trudniej jest rozpędzić się nawet do 100 :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Nie wiem kto Ci takich bajek naopowiadał :D 728 jest o 230kg cięższa a ten sam max moment obrotowy osiąga o 450rpm później niż 528, zatem przy jeździe trzeba ją mocniej pokręcić, żeby ten czołg z miejsca poruszyć :) No przecież sam od czasu do czasu jeżdżę to wiem :icon_twisted: Wyliczone, ani grama kłamstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 No przecież sam od czasu do czasu jeżdżę to wiem :icon_twisted: Wyliczone, ani grama kłamstwa. To chyba musisz jeździć jak emeryt :D Ja wolę jeździć jak Dziad :D Ty ale fajne to Twoje BMW, mógłbyś mi pożyczyć na podryw na pradze :biggrin: Najlepiej Ci pójdzie jak kupisz se te E-30 Cabrio :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 To chyba musisz jeździć jak emeryt :D Ja wolę jeździć jak Dziad :D Najlepiej Ci pójdzie jak kupisz se te E-30 Cabrio :P A nie wspomniałem, że to jazda w stylu cioty? :icon_razz: Maksymalnie do 130 bo wtedy to jest 1800/1900 rpm. Oczywiście przyspieszanie też łagodne w sensie wolniejsze od przeciętnego nowego kopciucha :wink: Ale ostatnio w nocy mnie podku*wili na mieście chłopcy w Focusie kombi 2.0 TDCI no i się zdziwili :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.