Skocz do zawartości

Problem z jednym garem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z Hondą CB 125. Problem jest taki, że na wolnych obrotach pracuje na obydwóch "garach" a gdy dam gazu do maksymalnych obrotów to przestaje chodzić na lewym i później jak spuszczę z gazu strzela ogniem z tłumika. Co to może być pomóżcie mi. Zgóry dzięki za odpowiedzi. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki do inspekcji, czyszczenia i synchronizacji.

I pamiętaj , że nie wolno odkręcać gazu do oporu jak motocykl nie oddaje mocy.

Juz z forum dowiedziałem sie, że nie można kręcić wysoko nieobciążonego silnika. Chciałbym sie dowiedzieć dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz z forum dowiedziałem sie, że nie można kręcić wysoko nieobciążonego silnika. Chciałbym sie dowiedzieć dlaczego.

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=112750&st=0 post #14

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wymaga troche praktyki i urzadzen.

Najpierw czyszczenie w myjce ( lepsze niz reczne ), potem ustawienie przez dobrego praktyka, ktory potrafi zniwelowac zuzycie silnika, ustawiajac troche inaczej niz fabryka, potem synchro rowniez na przyrzadze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...