seweryn2 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Witam mam problem z Hondą CB 125. Problem jest taki, że na wolnych obrotach pracuje na obydwóch "garach" a gdy dam gazu do maksymalnych obrotów to przestaje chodzić na lewym i później jak spuszczę z gazu strzela ogniem z tłumika. Co to może być pomóżcie mi. Zgóry dzięki za odpowiedzi. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Gaźniki do inspekcji, czyszczenia i synchronizacji. I pamiętaj , że nie wolno odkręcać gazu do oporu jak motocykl nie oddaje mocy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 ok będę pamiętał a mam jeszcze jedno pytanie czy zawory nie mają nic wspólnego z tym problemem :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Gaźniki do inspekcji, czyszczenia i synchronizacji. I pamiętaj , że nie wolno odkręcać gazu do oporu jak motocykl nie oddaje mocy. Juz z forum dowiedziałem sie, że nie można kręcić wysoko nieobciążonego silnika. Chciałbym sie dowiedzieć dlaczego. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Juz z forum dowiedziałem sie, że nie można kręcić wysoko nieobciążonego silnika. Chciałbym sie dowiedzieć dlaczego. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=112750&st=0 post #14 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 jeszcze o jedno zapytam jak DOBRZE zsynchronizować i ustawić gaźniki :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 To wymaga troche praktyki i urzadzen. Najpierw czyszczenie w myjce ( lepsze niz reczne ), potem ustawienie przez dobrego praktyka, ktory potrafi zniwelowac zuzycie silnika, ustawiajac troche inaczej niz fabryka, potem synchro rowniez na przyrzadze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.