antek83 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 (edytowane) Witam! Od niedawna śmigam gsxr 600 k6. Tak naprawdę nie miałem go jeszcze okazji dobrze przetestować (kilkadziesiąt km). Mam wrażenie że bardzo szybko się nagrzewa. Dość szybko włącza się wentylator nawet jak nie jest gorąco na postoju. Słyszałem, że podobno wszystkie nowsze motocykle konstrukcyjnie są zbudowane w ten sposób żeby np oddawać ciepło przez ramę w czasie jazdy itp. Wcześniej miałem R1 i cbr f4 i one tak szybko się nie nagrzewały. Jeszcze wcześniej gsxf600 ten to już w ogóle sie nie nagrzewał. Pytanie do użytkowników K6 czy macie podobnie czy u mnie jest coś nie tak?? Z góry dzięki za wasze opinie POzdrawiam Edytowane 26 Lutego 2009 przez antek83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ja wystarczy ze przejade powoli na 1 okolo kilometra, i temp szybko rosnie nawet pod 100 zreszta poczytaj instrukcje obsługi tam masz napisane ze silnik nie moze chodzić długo na luzie. motor jest do jazdy a nie stania ;) w czasie jazdy powinna byc temp otwarcia termostatu czyli jakies 78-80 st. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 fakt jest faktem K6 szybko dostaje temperatury a jak masz płyn o za niskiej temp. wrzenia ( do 107*C) to na bank ci go wywali. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Płyn o zbyt niskiej temperaturze wrzenia? Zawsze sądziłem że zawór nadciśnieniowy w korku chłodnicy powoduje zwiększenie ciśnienia w obiegu i podniesienie punktu wrzenia wody do 120°. Nie znasz praw fizyki? Wodę można "zagotować" nawet w temperaturze pokojowej przy bardzo niskim ciśnieniu. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Płyn o zbyt niskiej temperaturze wrzenia? Zawsze sądziłem że zawór nadciśnieniowy w korku chłodnicy powoduje zwiększenie ciśnienia w obiegu i podniesienie punktu wrzenia wody do 120°. Nie znasz praw fizyki? Wodę można "zagotować" nawet w temperaturze pokojowej przy bardzo niskim ciśnieniu. no TEORETYCZNIE masz racje tylko uwzględnij że płyn który wrze przy np 120stopni w normalnym ciśnieniu W czasie pracy w układzie chłodzenia pod ciśnieniem zagotuje się przy dużo wyższej temperaturze . Oczywiście nie chodzi tylko o to żeby płyn się nie gotował tylko żeby silnik pracował w optymalnej temperaturze . Odpowiadając na pytanie - współczesne bardzo wysilone silniki mocno i szybko się grzeją . Producenci próbują temu zapobiegać montując coraz większe chłodnice ale i tak bardzo często ich układy chłodzenia "nie wyrabiają" przy staniu w korkach itp - to koleiny przykład że motocykle sportowe są projektowane do zap....nia po torze a nie stania w korku :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek83 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 hmm nie pamiętam dokładnie ale wydaje mi się że w czasie jazdy mam około 82-86 C i to przy około 18-20C na zewnątrz czyli nie za dużo. fakt jest faktem K6 szybko dostaje temperatury a jak masz płyn o za niskiej temp. wrzenia ( do 107*C) to na bank ci go wywali. i mam nadzieję, że taka natura tego motocykla :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 stary nie panikuj tak ma byc ja mam juz 3 gixa i to norma to nie sa motocykle do lansu (parady) po miescie zalej plyn do 130c wrzenia i unikaj parad :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek83 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 (edytowane) może faktycznie przesadzam ale jeździłem z kolegą który ma GSXR 600 tylko K2 i on mial zawsze (obojętnie czy szybsza jazda czy "lansik" po mieście :-) ) 10-15 C mniej. Dlatego postanowiłem zapytać na forum. Płyn chyba mam okey nie zauważyłem że wycieka albo go ubywa. Edytowane 27 Lutego 2009 przez antek83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.