Doofus Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam, zastanawiam sie nad przerobieniem mojego skuterka na 80cm, na allegro mozna dotac całe komplety rozem z głowicą za nie całe 200zł. Może ktoś już robił takie cuś. Chodzi mi dokładnie o wytrzymałość takiego silnika, czy orginalny wał i pozostałe elementy przystosowane do 50cm to wytrzymają? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebulba1971 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 (edytowane) Witam, zastanawiam sie nad przerobieniem mojego skuterka na 80cm, na allegro mozna dotac całe komplety rozem z głowicą za nie całe 200zł. Może ktoś już robił takie cuś. Chodzi mi dokładnie o wytrzymałość takiego silnika, czy orginalny wał i pozostałe elementy przystosowane do 50cm to wytrzymają? pozdrawiam Ja mam ( miałem , ale dalej moto śmiga u znajomego ) przerobiony skut z 50 ccm na 80 ccm . Nie polecam zakupów na allegro za 200 zł , mniej wydasz krócej pojeździsz , wymieniłem cylek na Naraku 80ccm głowica standardowa , gażnik naraku do 80 ccm wario i roleczki Malossi odpowiednie do pojemności , przebity tłumik , można by było jeszcze wymienić sprzęgło na sportowe np.: Malossi albo Naraku i głowicę ze sportowym wałkiem rozrządu , wał nie wymaga wymiany , jak na razie moto ma przejechane ponad 18000 km i kierowca bardzo jest z niego zadowolony v-max około 85km/h . Ach zapomniałem dodać jeszcze że wymieniłem także moduł zapłonu , kabel do świecy i świecę na sportowe . Poza tym dobrze jest wymienić orginalne żarówki w pozycjach na diodowe pozwala to troszkę zaoszczędzić prądu . :buttrock: Edytowane 28 Lutego 2009 przez sebulba1971 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doofus Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 To już cos :bigrazz: Podejrzewam ze zakupy na allegro sa jak cale te skutery, JEDNA WIELKA LOTERIA! hehe, mnie sie trafil taki seryjnie ktory od nowosci poleci ok 70 km/h, nawet sprzedawca byl w szoku jak sie przejechal, napewno warto zainwestowac w markowe czesci tylko czy to jest wspolmierne do efektu, mam pewne watpliwosci czy chinol wytrzyma zmiane wszystkich czesci na sportowe, tzn:sprzegla,wario,rolek,modułu,cylka,głowicy,wydechu itd. Myslicie ze to sie po prostu nie rozleci? W koncu to chinska mysl techniczna no i co najwazniejsze chinskie wykonanie! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Nie myśl ze Chińczycy robią złe oni zrobili tanie :icon_exclaim: I na pewno ci sie szybciej wał wykończy od tych tuningowych bajerów w koncu jest zrobiony z mniej wytrzymałych materiałów i z mniejsza dokładnością :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doofus Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Tanie=niska jakość, wszystko made in china jest takie no a technologia pewnie zerżnieta od japońców, jeżeli chodzi o wał to właśnie zdania są podzielone, podobno wał wytrzymuje cylinder do 80 cm, myślę że przy ostrożnym użytkowaniu to może mieć sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebulba1971 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Jak już wcześniej pisałem moje moto ma już na szafie 18000 km i nic się nie dzieje niedobrego . Tak naprawdę to siadają tylko te żeczy do których się nie dotykałem ze względu iż nie występują w wersjach powiedzmy tuningowych np: silenblocki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doofus Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 WIesz przy takim przebiegu można powiedzieć ze to są częsci ekspoatacyjne :wink: Ja za zeszły sezon moim scootem zrobiłem tysiąc kilometrów takze chyba pokuszę się na zestaw z allegro, patrzyłem na graty Naraku ale troszkę drogie :cool: Fajny zestawik kosztuje kolo 700 zł :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 weź pod uwagę, że wał nie jest jedynym podzespołem, który będzie musiał przenieść dodatkowe obciążenia. pasek, pewnie jakieś łożyska, nie mówiąc o takim banale jak koła, hamulce czy rama, które mogą nie podołać większej prędkości i wynikającym z nich siłom. niestety marna jakość materiałów potrafi dać w kość już przy przewidywanych warunkach eksploatacji, a co dopiero po takich zmianach nie mówiąc o tym, że te zmiany będą kosztowały więcej, niż wart cały sprzęt :D jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doofus Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Co prawda to racja, ale jak nie zarydzykujesz to sie nie dowiesz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1742 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Mój chinol jest właśnie w trakcie zmiany z 50 na 80. Mam pytanie głowice też trzeba wymienić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.