Skocz do zawartości

Doofus

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Doofus

  • Urodziny 07/12/1985

Osobiste

  • Motocykl
    KMX 125/VENTUS PRYMUS
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków->Bosutów

Osiągnięcia Doofus

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ja zawsze ustawiam tak i zawsze jest dobrze. Dokręć obydwie sruby na maxa (obroty,mieszanke), zapal moto, a potem powoli odkrecaj srube od mieszanki tak dlugo aż osiągnie maksymalne obroty, jak juz to sie stanie szybko odkręć srubę od obrotów i wyreguluj jak ci pasuje. Zawsze działa i zawsze moto chodzi dobrze ;)
  2. Poradziłem sobie sam, na podstawie serwisówki, internetu i własnych przemyśleń. Moto już śmiga w terenie i spisuje się bardzo dobrze. Urwałem tylko linkę gazu i na razie stoi w garażu. :wink: PS. Co do wcześniejszego posta mechanizm przesuwa sie w prawo PO przekroczeniu 6 tys. obrotów :wink:
  3. Doofus

    KMX 125

    Nissan pierścień wygląda podobnie jak na rysunku ale jedną ze ścianek ma prostą (tą dłuższą), macie rację pierścień powinien sie zgrać z zamkiem i powinien sie zginać ale dalej pozostaje kwestia tego który idzie na góre a który na dół :rolleyes: niestety nie mam jeszcze tłoka żeby przypasować bo był potrzebny do tulejowania ale jak patrzyłem wcześniej to rowki wydawały się być takie same. Na tej stronce są wszystkie kształty http://www.pierscienietlokowe.com.pl/ksztalty.php jest to TJ, T9J bądz T9JB nie jestem pewien, nie mam az tak dobrego oka, z tego co tu jest wynika ze płaska część idze na dół, a pierścień uszczelniający powinien chyba być na dole, mam rację?
  4. Doofus

    KMX 125

    Niestety cylinder dzis nie przyszedl ale bankowo przyjdzie jutro więc BARDZO PROSZĘ O POMOC!
  5. Doofus

    KMX 125

    Witam, jutro powinien przyjść mój cylek z tulejowania :buttrock: i pewnie wezmę się za montaż, moje pytanko jak założyć pierścienie na tłoku, są 2, jeden prostokątny a drugi jakby trapez, slyszalem ze to podobno olejowy, obydwa mają napisane 25 z jednej strony, zadnych znaczkow TOP czy cos takiego, który ma iść na górę a który na dół? no i jak mają być założone? z tym prostokątnym nie ma problemu ale co z tym drugim, wydaje mi się że tą ściętą stroną w dół ale nie jestem pewien, proszę o pomoc, jeżeli macie jeszcze jakieś uwagi na co uwazać przy montażu będę wdzięczny :notworthy: Pozdrawiam
  6. Dokladnie, kolega ma racje moj mechanik powiedział mi to samo, a po 1000 jest taki pierwszy duzy przeglad, czyli posprawdzanie wszystkiego, dokręcenie srubek itp. Wszystko powinienes miec w książce serwisowej.
  7. Co prawda to racja, ale jak nie zarydzykujesz to sie nie dowiesz :wink:
  8. WIesz przy takim przebiegu można powiedzieć ze to są częsci ekspoatacyjne :wink: Ja za zeszły sezon moim scootem zrobiłem tysiąc kilometrów takze chyba pokuszę się na zestaw z allegro, patrzyłem na graty Naraku ale troszkę drogie :cool: Fajny zestawik kosztuje kolo 700 zł :crossy:
  9. Tanie=niska jakość, wszystko made in china jest takie no a technologia pewnie zerżnieta od japońców, jeżeli chodzi o wał to właśnie zdania są podzielone, podobno wał wytrzymuje cylinder do 80 cm, myślę że przy ostrożnym użytkowaniu to może mieć sens.
  10. To już cos :bigrazz: Podejrzewam ze zakupy na allegro sa jak cale te skutery, JEDNA WIELKA LOTERIA! hehe, mnie sie trafil taki seryjnie ktory od nowosci poleci ok 70 km/h, nawet sprzedawca byl w szoku jak sie przejechal, napewno warto zainwestowac w markowe czesci tylko czy to jest wspolmierne do efektu, mam pewne watpliwosci czy chinol wytrzyma zmiane wszystkich czesci na sportowe, tzn:sprzegla,wario,rolek,modułu,cylka,głowicy,wydechu itd. Myslicie ze to sie po prostu nie rozleci? W koncu to chinska mysl techniczna no i co najwazniejsze chinskie wykonanie! Pozdrawiam
  11. Come on chłopaki! Naprawde nic nie wiecie na ten temat? Czy juz nikt nie jezdzi kmx'em :icon_razz:
  12. Witam, zastanawiam sie nad przerobieniem mojego skuterka na 80cm, na allegro mozna dotac całe komplety rozem z głowicą za nie całe 200zł. Może ktoś już robił takie cuś. Chodzi mi dokładnie o wytrzymałość takiego silnika, czy orginalny wał i pozostałe elementy przystosowane do 50cm to wytrzymają? pozdrawiam
  13. Witam, od października posiadam kmx-a, kupiłem za dobrą kase (1,5tys. zł) :) moto nie ma nic zbednego, zegarów, stacyjki, kierunków lamp itd, zrobiony na off road, podczas jazdy wkręca sie ładnie jednak przy końcówce obrotów coś jakby go muliło... nie jestem w stanie powiedziec przy jakich obrotów bo nie mam obrotomierza, nie znalazłem black box'a natomiast jest taka żólta zwężka na gaźniku, nie było mowy o wejście na koło nawet na jedynce!!!! sprawdziłem kompresję i okazało się ze jest 6-7, wiec rozebrałem silnik i okozało sie że tłok jest prawie "kwadratowy" a w cylku nicasil zdarl sie az do aluminium, dzisiaj poszedł do tulejowania, mam nadzieję że bedzie lepiej, w komplecie z tłokiem i pierscionkami znalazlem jeszcze jakby taka cienką blaszke, sprzedawca twierdzi ze daje sie ja pod pierscien, wiecie cos o tym? Pozdrawiam Zapomniałem o najważniejszym :banghead: W czasie demontażu rozebrałem KIPS'a, na necie jest taka fajna stronka która wyjaśnia jak to działa: http://justkdx.dirtrider.net/kips.html wiem jak ustawić te wałeczki ale nie wiem kiedy ten mechanizm przesuwa sie w prawo, czy poniżej czy powyżej 6 tyś obrotów, proszę o pomoc
  14. MIałem do czynienia z takim sprzetem :) Był to Jincheng, używaliśmy 50 i 80, służyły nam w Anglii do rozworzenia i przywożenia samochodów w wypożyczalni ponieważ były w 100% SKŁADANE!!! Mieściły sie do każdego samochodu, nawet raz wpakowałem go do matiza hehe, nie polecam, strasznie sie psuje jednak 80 ma powera, na swiatlach samochody nie mogą cię dogonic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...