Skocz do zawartości

honda xl 500 s (80r)


kulok1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam ..mam pewien problem ze swoją XL-ką ..mianowicie jakiś czas temu podczas latania po lesie jakimś cudem urwałem linkę gazu, i żeby wrócić do garażu a nie pchać tej krówki wracałem na ręcznie regulowanym ssaniu..i tu zaczeły się kłopoty..po wymianie linki (tego samego dnia) przy próbie odpalenia poszedł strzał i cofka na gaźnik i (chyba dobrze to określam) przepustnica poszła do góry blokując się w tej pozycji przy okazji łamiąc mi górny dekielek gaźnika...CZY JEST TO MOŻE ZAPŁON

Edytowane przez kulok1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko że po około 2 tygodniach próbowałem odpalić dziada i sytuacja się powtórzyła na nowo łamiąc mi ten element gaźnika i blokując przepustnice w najwyższym położeniu..jeśli masz kolego jeszcze jakieś koncepcje to wal śmiało..

doszły mnie takie słuchy że to jest jakiś problem z zaworami ?????

Edytowane przez kulok1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem specem w tych sprawach a tak szczerze to ŻóŁTODZIOBEM..pytanie może więc być głupie..co powinieniem zrobić z tym gaźnikiem(bo wolałbym zacząć od łatwizny a nie brać się za zawory) powinienem wykręcić go i "wysuszyć"?

Edytowane przez kulok1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajdź śrubę spustową i wylej z niego paliwo<musi być gdzieś na dole komory pływakowej>,tylko nie pomyl jej z śrubą np. od składu mieszanki...

 

to powinno pomóc,ewentualnie,jeśli chcesz uniknąć ponownego uszkodzenia dekielka to odkręć gaźnik podlej paliwka bezpośrednio w kolektor ssący i próbuj palić<raczej nie zapali..>,jeśli dalej strzela w kolektor ssący to coś jest nie halo z ustawieniem rozrządu,albo zaworami

 

a luzy zaworowe i tak musisz sprawdzić,nie jest to zadna wielka filozofia,sam ostatnio to ustawiałem po raz 1 i moja staruszka dalej jezdzi,jesli regulacja jest srubkami to jest to proste,wystarczy znac wielkosci

 

aha,czy przepustnica normalnie zamyka się po tych przebojach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po strzale zostaje w pozycji górnej a w zasadzie jest ostro zablokowana po małej terapi wstrząsowej (lekkie stuknięcie) wraca na pozycje....

mam jeszcze jedno "dziwne" pytanie ..kupiłem wczoraj XR 500R i pod manetką sprzęgła jest druga, mniejsza manetka- jakiś ODPRĘŻNIK..jako żółtodzióbz czynś takim nie miałem do czynienia więc nie wiem do czego to jest..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odprężnik słuzy do przekopania silnika przez sprężanie.. inaczej bys miał problem z przepchnięciem tłoka przez GMP w fazie sprężania.

 

Generalnie z tego co wiem to kopiesz lekko moto az poczujesz opór na kopce, wciskasz odprężnik przesuwasz tłok za gmp, puszczasz odprężnik i ostro dajesz kopa... wtedy powinna zapalić :) ..... jak cos źle gadam to mnie poprawcie bo napisałem to tak jak mi wiadomo ale nie robiłem tego praktycznie nigdy.... jedynie maszyny z automatycznym odprężnikiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...