eddffs Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam Mam aprilie red rose 50. Jest tam jedynie starter nie ma kopnika. I tu pojawia sie problem myslalem ze to akumulator wiec kupilem nowy gdy jest swierzo naladowany to kreci kreci i zalapie lecz gdy jest juz chwile w motorze nie zakreci z 2 razy i tyle wszystkiego ;/ nie wiem czego to moze byc wina moze nie ma ladowania? albo jakis przekaznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Porozmawiamy jak poprawisz ortografię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Rozładowuje się zaraz po uruchomieniu silnika? Jeśli tak, to prawdopodobne jest uszkodzony ma uszkodzone ładowanie - ładuje go prądem przemiennym. Nie orientuję się w tym modelu, prawdopodobnie dioda ładowania lub regulator jest uszkodzony. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddffs Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Ehh ciezko :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 aku rozładowuje sie na pracującym silniku czy niepracującym podłączonym jedynie klemami do instalacjii? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddffs Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 na dzialajacym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 stawiam na regulator napięcia. sprawdż miernikiem napięcie ładowania oraz jakie obciążenie elektryczne ma instalacja na pracującym silniku (oczywiście bez włączonych odbiorników) powinno być około 2-3A tyle średnio pobiera układ zapłonowy. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.