mati88bandit Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam!Motorek honda CB 400 z 1979 roku.Zimna pali i z rozrusznika i z kopniaka.Po zagrzaniu traci iskrę.Z rozrusznika nie zapali, od mocnego kopa rzadko, na pycha pali.Słyszałem, że może to być zwarcie na uzwojeniu iskownika i alternatora.Co wiecie na ten temat? Miałem kiedyś wklejane gniazdo zaworowe(wydech) i planowaną głowicę, ale nie wiem czy to może mieć wpływ na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 To wiemy ze powinienes pojechac do elektryka samochodowego zeby ci sprawdzil aku pod obciazeniem - jest albo za maly albo zasiarczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati88bandit Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Nie, aku mam 2 sezon, na zime stało w dobrej temperaturze i miało posmarowane klemy, stan elektrolitu jest ok i prąd też ok, bo sprawdzałem miernikiem.Słyszałem, że to objaw zwarcia uzwojenia alternatora...Słyszał ktoś o takim przypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Zakładasz nowy temat a odpowiedzi masz w innym na Twój problem i robi się mały bałagan. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...0entry1392646 Zdecyduj się w którym temacie będzie omawiany Twój problem. Napisałem Ci na ten temat: Jeżeli na zimno zapala a po nagrzaniu silnika gaśnie masz prawdopodobnie problem z czujnikiem impulsów tzw. impulsatorem. Wypada rozpiąć wtyczkę i zmierzyć oporność impulsatora na zimno a potem zaraz po zgaśnięciu silnika. Sprawdziłeś czy nadal czekasz na wróżkę? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati88bandit Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Ale bez NERW kolego:) Jak się szukam pomocy to piszę gdzie tylko znajdę powiązanie do mojego problemu. Wracając do objawu: Motor nie gaśnie!! On może pracować, tylko ma problem z ponownym rozruchem(traci iskrę) A wróżki nie potrzebuję, sam to sprawdzę, tylko muszę jechać do domu tj. 200km i to zrobić.Nie rzucę studiów z powodu motoru, to da się pogodzić.Sprawdzałem inne rzeczy, ale na to nie starczyło mi czasu podczas ostatniego pobytu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 A kto tutaj mówi o nerwach? Pozostań przy jednym temacie bo zaśmiecasz temat. Będziesz koło motocykla to sobie sprawdź spadek napięcia na aku podczas kręcenia rozrusznikem i sprawa się wyjaśni. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati88bandit Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 ok, teraz jak będę to sprawdzę.Dzwoniłem po warsztatach od elektroniki motocyklowej i dowiedziałem się, że powodów może być wiele...od impulsatora, przez moduł, przewody, fajki, cewki i świece, a co ciekawe uzwojenie prądnicy pojawia się dość często.Moduł z przewodami oraz fajki sprawdzałem, sprawdzałem też objaw na różnych świecach, także duże prawdopodobieństwo z tym uzwojeniem.Otworzę i powiadomię:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati88bandit Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Uzwojenie wyciągnięte, obecnie leży u speca od przewijania silników elektrycznych, który przewinie wszystkie cewki na nowo.Planuję też wymienić wszystkie kable z konektorami.Po zdjęciu magneta było dużo rdzawego nalotu i cewka od zapłonu wygląda na spaloną, sam jej nie odwijałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 mialem identyczny problem w mojej cb 400 rocznik 81. na zimno pali bez problemow, gdy garaca zdarzylo sie ze zgasla i juz nie moglem odpalic. dopiero po ostygnieciu palila bez problemu. nabylem droga kupna na ebayu alternator za okolo 25 euro, wymienilem same uzwojenia i pomoglo jak reka odjal. w niemczech jest dosyc duza podaz uzywanych czesci do cb 400 i cb 250 i jezeli chodzi o elektryke taniej kupic niz dac do przewiniecia. pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati88bandit Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Wielkie dzięki za odpowiedź.Uzwojenie nadal nie jest naprawione, nikt się nie chce podjąć, bo drut jest cienki i starannie układany, bardzo ciężko to odtworzyć...nawet za 300, 400 zł nikt nie chce mi tego zrobić.Ciężko znaleźć używkę, i boję się wstawić czegoś co może być tak samo skopane jak u mnie.Czasami się pojawiają jakieś, ale jak widzę, że cewka aż się gotowała, to gorzej niż u mnie. Znalazłem: http://moto.allegro.pl/item651251057_honda_cb_400.html 170 zł za to cudo, motor wg sprzedającego miał uszkodzony cylinder, więc część jest ponoć w 100% ok.Co o Tym myslicie?Pewności nie będę miał, ale czy znajdę kogoś kto moją cewkę przewinie i da mi pewność?:P Też chyba nie:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Przewijają tutaj: http://www.cyklo-motorelektryk.pl/ Alternator z aukcji jest dziwnie czarny, ale być może sprawny mimo tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.