RONIN 47 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam wszystkich! Dziś stałem się posiadaczem tego właśnie moto :biggrin: W związku z tym proszę wszystkich ludzi którzy znają się na Jakimotkah bardziej ode mnie o wszelkie rady co do eksploatacji i pierwszej obsługi tego moto. :buttrock: Ma ktoś książkę serwisową do xt 600 z 92' ? model 3TB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeet Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Gratuluje Co do servisowki to widzialem ja kiedys gdzies w sieci, ale gdzie to Ci nie powiem. Uzyj GOOGLE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr74 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Tutaj http://www.xt600e.co.uk/ w zakładce owners manual masz serwisówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 do 3TB znajdziesz najwiecej informacji, jak szukałem do mojej 2KF manuala to wszedzie tylko do 3TB. jakie konkretne chesz rady co do eksploatacji? to twoje 1 moto? http://www.rallye-tenere.net/Stamb_xt_600_3tb.htm jak umisz niemiecki to poczytaj, jak nie to pooglądaj obrazki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 akie konkretne chesz rady co do eksploatacji? to twoje 1 moto? http://www.rallye-tenere.net/Stamb_xt_600_3tb.htm jak umisz niemiecki to poczytaj, jak nie to pooglądaj obrazki j.gif Pierwsze enduro. Moge poogladac obracki ale z tego nic sie nie naucze. Nie wiem co sprawdzic przed pierwsza jazda, nie wiem nawet gdzie jest filtr powietrza ani jak w niej dziala chlodzenie. Caly czas swieci sie kontrolka luzu, gdzie jest czujnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlicho1 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 cześć przedewszystkim sprawdz stan oleju z tego co się orietuje to bagnet jest między zbiornikiem oleju a glówką ramy(ja w ttr sprawdzam stam na pracującym silniku po okolo 6 min pracy), jak wiesz jaki olej lał poprzedni właściciel np 10w40 pol syntetyk to zmień na ten sam, jak nie wiesz to lepjej wlej mineralny 20w40 lub 20w50, wymiana oczywiście z filtrem(mała klapka na prawej pokrywie silnika pod kolankiem wydechowym) po zmianie oleju i filtra pamiętaj o odpowietrzeniu, jest to mała śrubka na górze tej klapki od filtra, jak odpalisz motor odkręć ją i poczekaj aż poleci olej, zakręć i jest ok(w ttr wchodzi 3 litry w woim xt troche mniej chyba coć ok 2,4) wymiana razem ok 120zł Filtr powietrza masz pod siedzeniem po prawej stronie odkręć czaną pokrywe wyjmij filtr dokładnie oczyść cały air box i wytrzep dokładnie filt przedmuchaj sprężarką jezeli jest mocna zasyfiony alpo podarty musisz kupiś nowy ok50zł. Zadbaj o olej i czysty filtr a będziesz dlugo cieszył się motorkiem, dobrze by bylo wyregulowaćzawory szczegulowe instrukcje są na wyzej wymienonych stonach, jest to bardzo proste wystarczy tylko mieć szczelinomież, pozdrawiem silnik chlodzi olej i powietrze nie ma zadnej dodatkowej chlodnicy olej jest schładzany w zbiorniku w ramie tam gdzie sprawdzasz olej. Co do kontrolki luzu to nie wiem ale czyjnik jest przy stopce biegów, zdejmij osłonke przedniej zębatki powinno być widac kabelek z jakimć czujnikiem może kabelek urwany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Strasznie ciężko jest ten luz znaleźc, w ogóle biegi wchodzą bez żadnego strzału, w virówce to jest takie chrubut! a tu tak jakby to było aż za ciasno. to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ja dopiero po zmianie trybu miałem tak że ciężko znaleźć luz. U mnie skrzynia chodzi płynnie bez żadnych trzasków"strzałów" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 chodzi mi o to, że pociągam dźwignie do góry, nie ma przy tym żadnego odgłosu ani nie czuc przeskoku, ale bieg wchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 noi dobrze, gorzej by było jakbyś pisał że ciężko wchodzą, są zgrzyty i szarpnięcia podczas zmiany biegu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Kur!! masakra! moto stal cztery dni, odpalil na kilka sekund i zgasl, i tak juz zostalo... ;/ prad jest, swieca z chwili na chwile raczej nie moze sie zepsuc, ewentualnie zapchany gaznik ale nie wiem jak go czyscic, cewki sam nie sprawdze bo nie wiem jakie ma miec napiecie. moze ktos ma jakis pomysl? jest juz podobny temat troche stary, facet nie napisal co wkoncu zrobil. zalamka total, moto mam nie caly tydzien :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr74 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Prosta zasada dla każdego moto żeby odpalił: musi być iskra i paliwo. Wykręć świecę, wyczyść ją szczotką drucianą, osusz, włóż do fajki, dotknij elektrodą świecy do silnika - najlepiej połóż na nim, zakręć rozrusznikiem albo kopnij i patrz jaka jest iskra. Kup nową świecę na zapas. Wkręć świecę, pokręć rozrusznikiem, wykręć świecę zobacz czy jest mokra od paliwa. Tyle na początek. Stara świeca i przewód wysokiego napięcia to częste przyczyny problemów z odpaleniem, muszą być zawsze w idealnym stanie. życzę powodzenia piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Z tego co piszesz wynika że problem jest w układzie zapłonowym, na początek wymień świecę i daruj sobie zabawy ze szczotką drucianą, to strata czasu :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Pytanie do piotra74 - co to jest za rurka z prawej strony gaźnika, taka metalowa wychodzi do góry. u mnie jest na niej czarny szlaufik zakonczony zgrubieniem i koncowka jak do polaczenia z kolejnym szlaufikiem, calosc lezy sobie pod siedzeniem i ani ssie ani dmucha. ? Wyczytalem na innym forum ze problemem moze byc gaznik, znaczy sie ssanie a blizej jego brak ;D. moze ktos ma schemat gaznika, bo ja nie wiem jak tam wszystko jest poukladane i nie chce czegos spieprzyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 od gaźnika z prawej strony? u mnie chyba nie ma nic takiego. Zrób zdjęcie o co ci dokładnie chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.