>ENDUROS*600< Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Chyba chodzi Ci o odpowietrzenie gaźnika podciśniowego , rzeczywiście jest tam metalowa rurka na której jest wężyk zakończony małym plastikowym filterkiem aby żaden syf się tam nie dostał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 hmmm, u mnie filterka nie ma, jezeli dostal sie tam syf to moze byc to w konsekwencji nie odpalaniem silnika? to ma ktos cos o gazniku? moze troche wlasnymi slowami? jak regulowac zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr74 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 możesz sprawdzić czy nie spadł wężyk od króćca ssącego gaźnika do kranika podciśnieniowego jeżeli masz taki, ale proponuję zacząć od iskry i tego czy świeca jest mokra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 swieca ma przebicie, cala jest zakopcona, jutro bede mial nowa to sie okaze czy to wystarczy. a tego co tak spier..... dostep do swiecy to powinien robic co dziennie po 1000 razy tak : :banghead: to jak z tymi gaznikiem, ktos o nim opowie? moze jakis schemat z objasnieniem co do czego, jak idzie caly cykl i tak dalej? potrzebuje tez instrukcji jak wyregulowac zawory(jak w temacie dla swiezaka). mysle ze ktos jeszcze z tego skorzysta oprocz mnie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 A co chcesz dokładnie wiedzieć o tym gaźniku ?? ;] Mam jakiś schemacik to moge go opublikowac, w serwisówce może też coś znajdę. GAŹNIK XT 600 http://www.wrzuta.pl/obraz/1qjEnNDo1p/gaznik_xt_600_1 http://www.wrzuta.pl/obraz/dlQpXR9ygs/gaznik_xt_600_2 http://www.wrzuta.pl/obraz/p2FcDgINYn/gaznik_xt_600_3 http://www.wrzuta.pl/obraz/khzcs7KpDv/gaznik_xt_600_4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 O cos takiego mi chodzi :notworthy: tylko ze niemieckiego ni w ząb :banghead: Konkretnie to chce wiedziec wszystko-ktora srubka do czego, jak demontowac i montowac, jak regulowac, gdzie moze sie najczesciej zapchac i gdzie czyscic, jak sprawdzic czy dziala ssanie, jezeli nie dziala to jak je naprawic, czy jest mozliwosc tuningu gaznika itp. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Niestety posiadam tylko serwisówke w języku niemieckim ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Zawieszenie tylne reguluje sie za pomoca sruby, a przednie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Z tego co wiem przedniego zawieszenia nie wyregulujesz, możesz jedynie zmieniać gęstość oleju w lagach. U mnie bynajmniej możliwości regulacji przedniego zawieszenia nie ma. :bigrazz: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 ja mam model o jeden starszy ale nie ma regulacji zawiechy z przodu, jedyne co to tak jak juz zauważono - zmiana oleju+ ciśnienie na górze amora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr74 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 właśnie, a wiesz jakie masz to ciśnienie u góry amora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 powiem szczerze że nie pamietam, ale jak bede przy moto to obadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Jak bardzo negatywnie i na co wpływa jazda na zbyt wolnych obrotach? Nie mam obrotomierza, może ktoś napisac jakie obroty przy jakiej predkosci wystepuja na poszczegolnych przelozeniach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 w 1 cylindrowcu obrotomierz ci nie potrzebny, tam wszystko czuć, mi obrotomierz nie działa ( czesta wada w XT) i wszystko czuje, wiem kiedy motocykl ma za niskie obroty, kiedy za wysokie, to wszystko sie czuje. Troche sie wjeździsz i sam zobaczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 http://ursa.irk.ru/manual/ Tutaj są serwisówki chyba wszystkie po angielsku Smacznego ! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.