Skocz do zawartości

Świerzak XT 600


Rekomendowane odpowiedzi

w 1 cylindrowcu obrotomierz ci nie potrzebny, tam wszystko czuć, mi obrotomierz nie działa ( czesta wada w XT) i wszystko czuje, wiem kiedy motocykl ma za niskie obroty, kiedy za wysokie, to wszystko sie czuje. Troche sie wjeździsz i sam zobaczysz.

niby tak, ale zanim go wyczuje to moge mu odebrac zywotnosci, ten silnik jest bardzo elastyczny i na piatce mozna i 50 jechac a odkrecenie manetki powoduje niezle odejscie. wiec moze jednak ktos napisze zaleznosc predkosci od obrotow na poszczegolnych biegach? tak mniej wiecej po jednym przykladzie, reszte sobie przelicze ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja jakimotka ma jakies 45kkm najechane, czy konieczne jest zagladanie do tloka, pierscieni, cylindra itp przy tym przebiegu? moto sprowadzone z niemiec poltora roku temu.

 

Jeszcze jedno! koles wybebeszyl tlumik, jaki to ma wplyw na moc i spalanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kręcisz kołem i w najbardziej naciągniętym miejscu łańcucha powinno być 3-4 cm luzu - mierzone w połowie między zębatkami

proponuję też poczytać serwisówki do których linki dostałeś, takie rzeczy jak łańcuch są na obrazkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wrócę jeszcze do zębatek. Posiadam XT 600K z 92r. Orginalnie mam zamontowaną zębatkę 39 zębów. Moto staje na koło z jedynki po mocnym szarpnieciu kiery. Slyszałem o ludziach i ludziskach którym xtki stają z pierwszych 3 biegów.. hmm Na allegro jest dostepna zębatka 45 zębów. Moto pewnie było by extra silne ale ciekawe ile straciło by na Vmax . Bawił sie ktoś u siebie ze zmianami zębatek ? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem montować 45, ale zostałem jednak przy 39, wcześniej miałem 40 i czuc delikatną różnice. z 1 z szrpnieciem kiery na koło idzie tylko na 1 na 2 nie ma szans. mysle że przy 45 z tyłu było by przyjemnie, ale jeśli nie jeździsz gdzieś w traski, kręcisz sie po lesie i mieście to ja właśnie żałuje że nie wziąłem 45 :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki ty masz typ konstrukcji? jeśli usiądziesz to łancuch ci sie skraca wizulanie? czy masz tak że nie zależnie czy siedzisz czy nie łancuch ma taką samą wizualnie długośc i odległość od wachacza?
- skraca się. Co do zebatek to ja mam z tyłu 47 zebow. z przodu chyba tez mam mniej niz fabrycznie. na dwójce z gazu idzie na gume. dwojki w lesie bardzo malo uzywam. tak jak mowilem wczesniej - od 50 na piątce ładnie juz idzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sporo juz pojezdzilem na nowym moto bo jak tego nie robic jak stoi w garazu ;D i odkrywam jego wady i zalety, zajebista wada jest brak ochrony przed wiatrem a jako ze to nie traktuje jej tylko jako moto do katowania w terenie i czasami gdzies dalej pogonie to jakas moze by sie przydala. Czy mozna gdzies kupic jakas dodatkowa owiewke? na allegro nie ma nic takiego, moze znacie jakies sklepy albo z innego moto sie nada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...