Skocz do zawartości

cheech

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cheech

  • Urodziny 11/18/1982

Osobiste

  • Motocykl
    R6!
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Toruń

Osiągnięcia cheech

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. No to mnie pocieszyliście. Dzięki za podpowiedzi. Przebieg teoretycznie 44 000km
  2. Witam Dopiero zdobywam doświadczenie w mechanice. Panowie co sądzicie o takim zużyciu wałków rozrządu czy to jeszcze polata? Jaki tok postępowania w tej sytuacji proponujecie? Z góry dzięki za merytoryczne odpowiedzi.
  3. Tak czy inaczej odbudowuję teraz maszynę i zakładam nową pompę ( stara nie przeżyła gleby), więc muszę coś porządnego zalać. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  4. Czyli co oprócz Motula możecie polecić? Co do gleby to wszystko działo się ułamek sekundy, więc trudno mi przeanalizować całą sytuację. Wyglądało to mniej więcej tak: zbliżam się do puntu mocnego hamowania przed zakrętem. Wciskam jak zwykle dźwignie hamulca, a tu zdziwienie, nie zwalniam. Ułamek sekundu póżniej zablokowany przód ucieka w bok a ja lecę na ryj. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  5. Panowie i Panie Jaki płyn hamulcowy zalać do motocykla drogowego aczkolwiek często używanego na torze. Motul RBF660 i 600 podobno często trzeba zmieniać - czy to prawda? Ostatnio zaliczyłem glebę i podejrzewam że jedną z przyczyn mógł być właśnie tani płyn hamulcowy
  6. Dzięki za odpowiedź. Właśnie tego chciałem się dowiedzieć czy są mieszalne. Po prostu spojrzałem że mam 2 litry oleju 7100 więc dokupiłem jeden litry. Dopiero w trakcie roboty jak wszystko miałam rozgrzebane zauważyłem że mają inne oznaczenie. A co powiecie na temat gęstości jak się ma rzadki olej do eksploatacji?? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  7. No właśnie skomentuj, żebym wiedział jakie może to powodować problemy. Ewentualną zgryzliwość zostaw dla siebie. ;-) Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Mam co robić przez weekend, przecież jest środek sezonu. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  8. Witam Słuchajcie. Znalazłem w garażu nie otwarte bańki oleju Motul 7100 więc zalałem nimi moją R6. Ale okazuje się że dwa litry to jest 5w40 a jeden litr 10w40. Czy taka mikstura rodzi jakieś problemy? I czy 5w40 to aby nie za rzadka oliwa? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  9. Ok. Dłuższa rurka i poszło z górki. Z testami na drodze poczekam na lepszą pogodę. Dzięki za pomoc.
  10. Edytowałem miało być "nie mam klucza udarowego" - przejęzyczenie.
  11. Witam. Temat raczej powinien być prosty dla doświadczonych. Próbuje odkręcić zębatkę zdawczą metodą "kij w szprychy" i ciągniemy. Na razie nie idzie. Czy jest niebezpieczeństwo że przedłużając "znacznie" dźwignie klucza nasadowego założonego na nakrętkę zębatki zdawczej . doprowadzę do uszkodzenia łańcucha? Łańcuch prawie nowy szkoda by było go wyciągnąć na dzień dobry. Czy akurat o to nie powinienem się martwić. Nie mam klucza udarowego. Z góry dziękuję za merytoryczne podpowiedzi. pozdro
  12. Dobra dalej szukam spodni. Może coś poradzicie. Podobają mi się Alpinestars A-10. Czy znacie jakieś spodnie o podobnym kroju, tylko cieplejsze? A może ktoś używa A-10? Czy w takie dni jak dzisiaj nie jest w nich zimno?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...