Vector Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 To jest naprawdę nietuzinkowy sprzęt z najlepszym zawieszeniem i gangiem silnika, a zapieprzać też potrafi :biggrin: I psuć i mieć humorki :bigrazz: Ach ta włoszczyzna :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 I psuć i mieć humorki :bigrazz: Ach ta włoszczyzna :cool: Rozumiem że masz doświadczenie w eksploatacjii włoskich motocykli skoro takie sady wydajesz. Wiem z własnego doświadczenia za to że najwięcej do powiedzenia na temat awaryjności włochów maja ci którzy nie mają nic do powiedzenia. P.S. bez urazy Th. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Vector moze nie ma doswiadczenia ale ma poczucie humoru ;) theodor, mam nadzieje, ze masz racje... :icon_rolleyes: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 I psuć i mieć humorki :bigrazz: Ach ta włoszczyzna :cool: taa, pewnie nawinąłeś setki, ba tysiące km włoskimi V-kami :clap: Prosta zasada: nie mam pojęcia - to się nie wypowiadam!!! ;) Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 taa, pewnie nawinąłeś setki, ba tysiące km włoskimi V-kami :clap: Prosta zasada: nie mam pojęcia - to się nie wypowiadam!!! ;) No przecież jaja sobie robię :wink: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 No przecież jaja sobie robię :wink: :flesje: wiesz, mi też śmiać się chce kiedy takim "Hondom" dupy zlewam :icon_razz: Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 wiesz, mi też śmiać się chce kiedy takim "Hondom" dupy zlewam :icon_razz: Na prostej? :icon_razz: PS. Chętnie podejmę wyzwanie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Na prostej? :icon_razz: PS. Chętnie podejmę wyzwanie :icon_twisted: no proszę, kolejny mistrz prostej :clap: (sorry za offtopic) wracając do tematu - czy SP czy RSV, generalnie polecam V-ki :buttrock: ogólnie większość motocyklistów próbując jazdy na V-ce, już przy tym zostaje. Jest to co prawda bardzie wymagający sprzęt niż rzędówka, mniej przyjazny, itp, ale daje nieproporcjonalnie więcej frajdy z jazdy! pozdro Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 (edytowane) Chyba największym plusem RSV jest cena bo za około 18-20tyś masz moto z rocznika 2005-2006 przynajmniej a roczniki 2001-2004 często schodzą poniżej 15tyś.zł.W porównaniu do innych marek rocznikowo i cenowo to niezła opcja. Sprzedajesz swojego srada? Edytowane 24 Lutego 2009 przez na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 ogólnie większość motocyklistów próbując jazdy na V-ce, już przy tym zostaje. Jest to co prawda bardzie wymagający sprzęt niż rzędówka, mniej przyjazny, itp, ale daje nieproporcjonalnie więcej frajdy z jazdy! I ja sie tego boje... Chcialem teraz kupic RSV 2005, ale co bedzie jak kupie i mi sie odechce 1000rr :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 A SV 1000 brałeś pod uwage? Jakos wszyscy go pominęli widze w tym temacie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) Bo V-ka to V-ka :bigrazz: nic dodać, nic ująć Edytowane 25 Lutego 2009 przez kamikazze Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Yuby, poznajesz ten podpis u kolegi kamikazze? :D Plagiat, normalnie plagiat i to podwójny :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokesz Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 SRADA pogoniłem już ;) trochę sentyment jeszcze został hehe Dziś gadałem z kumplem ma RSV z 2008 roku no i mówi ze chętnie zamieni go spowrotem na 1000RR... twierdzi, że Vką trzeba umieć jeździc... nie takie proste jak z rzędówką. KAMIKAZZE sorry ale jakoś Aprilia mnie nie przekonuje... niewiele wiem na temat RSV ale tam podobno jest wszystko inaczej niż w japońcach i serwis bardziej kłopotliwy/droższy. To prawda? Jak z awaryjnością? Malo kto ma pozytywne zdanie o Włoszczyźnie... jakaś stara ideologia? Słuchajcie a jak tam R1? Bo jak narazie nikt nie zarzucił zbytnio w tym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) Yuby, poznajesz ten podpis u kolegi kamikazze? :D Plagiat, normalnie plagiat i to podwójny :P taa, a opis motocykla to pewnie od Ciebie skopiowałem, co?? :banghead: SRADA pogoniłem już ;) trochę sentyment jeszcze został hehe Dziś gadałem z kumplem ma RSV z 2008 roku no i mówi ze chętnie zamieni go spowrotem na 1000RR... twierdzi, że Vką trzeba umieć jeździc... nie takie proste jak z rzędówką. KAMIKAZZE sorry ale jakoś Aprilia mnie nie przekonuje... niewiele wiem na temat RSV ale tam podobno jest wszystko inaczej niż w japońcach i serwis bardziej kłopotliwy/droższy. To prawda? Jak z awaryjnością? Malo kto ma pozytywne zdanie o Włoszczyźnie... jakaś stara ideologia? Słuchajcie a jak tam R1? Bo jak narazie nikt nie zarzucił zbytnio w tym kierunku. awaryjność - co to jest? :biggrin: a tak na serio to nie miałem żadnych problemów. jedynie zapasowe zegary szwankują (szaleją wskaźniki), ale to tylko zapas, a poza tym wszystko gra. Kumpel też ma aprilię, tylko że Falco i też se chwali. Ta awaryjność to taki stary mit, który należy obalić: silnik rotaxa mówi za siebie, zawieszenie z najwyższej półki (wersja factory), osiągi, wygląd to kwestia gustu, ale jak dla mnie bomba, więc czego chcieć więcej? Edytowane 25 Lutego 2009 przez kamikazze Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.