Skocz do zawartości

!!! VTR SP2 vs R1 vs GSXR K3 vs 954 !!! ???


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ekipę zdrowych inaczej ;)

 

Planuję zmienić moto i zastanawiam się co by tu zapodać. Bardzo wkręca mi się VTR 1000 SP2 ale różne opinie chodzą... w Polsce bardzo pozytywne np. w Irlandii nie wiem czemu...negatywne. Nigdy Vki nie miałem i chciałbym spróbować. No i przeciw SP2 lub SP1 stoi banda rzędówek jak w temacie R1, Gixer 1000 K2 lub K3 i Fire 954...

 

Co Wy byście polecili? Nie jeździłem na żadnym z tych sprzętów dlatego pytam o radę tych, którzy mieli okazje posadzić swe cztery litery na jednym z nich i doświadczyć przyjemności... bądź i nie... ;)

Pozycja, wygoda, jazda po mieście i w trasie, agresywność, hamowanie, spalanie itp. sami wiecie o co kam an ;p

Fajnie jakbyście napisali nie tylko o wrażeniach ale i o różnicach oraz awaryjności / trwałości tych źrebaków ;)

 

Odrazu mówie, że mam 187cm wzrostu więc nie wiem czy kolana będą mi się chowały w profilach baku ;p (np. na GSXR K1 nie za bardzo się mieszczę)

Nie rozwijam magicznych prędkości... najważniejsze jest przyśpieszenia niż max speed...

 

No to dzięki odgórne i wielkie hoł na drodze ślę ;D

Pozdro!

Kokesz

Edytowane przez Kokesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ekipę zdrowych inaczej ;)

 

Planuję zmienić moto i zastanawiam się co by tu zapodać. Bardzo wkręca mi się VTR 1000 SP2 ale różne opinie chodzą... w Polsce bardzo pozytywne np. w Irlandii nie wiem czemu...negatywne. Nigdy Vki nie miałem i chciałbym spróbować. No i przeciw SP2 lub SP1 stoi banda rzędówek jak w temacie R1, Gixer 1000 K2 lub K3 i Fire 954...

 

Co Wy byście polecili? Nie jeździłem na żadnym z tych sprzętów dlatego pytam o radę tych, którzy mieli okazje posadzić swe cztery litery na jednym z nich i doświadczyć przyjemności... bądź i nie... ;)

Pozycja, wygoda, jazda po mieście i w trasie, agresywność, hamowanie, spalanie itp. sami wiecie o co kam an ;p

Fajnie jakbyście napisali nie tylko o wrażeniach ale i o różnicach oraz awaryjności / trwałości tych źrebaków ;)

 

Odrazu mówie, że mam 187cm wzrostu więc nie wiem czy kolana będą mi się chowały w profilach baku ;p (np. na GSXR K1 nie za bardzo się mieszczę)

Nie rozwijam magicznych prędkości... najważniejsze jest przyśpieszenia niż max speed...

 

No to dzięki odgórne i wielkie hoł na drodze ślę ;D

Pozdro!

Kokesz

 

Sam stałem przed wyborem SP bądź 954, no i postawiłem jednak na 954 bo się w niej zakochałem po tym jak kumpel dał mi się przejechać :bigrazz: Na dzień dzisiejszy wiem jednak, że jak bym wybrał SP byłbym chyba jeszcze bardziej zadowolony. Taki japoński nietuzinkowy sprzęt z rozpie*dalającym ściany dźwiękiem, zaje*iście charakterystyczny, kozacki i w ogóle och i ach. Zakochałem się w VTRce :bigrazz:

 

Co do 954 - jak kupisz dobry egzemplarz, będziesz na pewno bardzo ale to bardzo zadowolony. To taki sprzęt, który nigdy własciwie nie zaskakuje, poza wyjątkowo ostrym shimmy, moim zdaniem jeśli chcesz zapie*dalać a do tego to jest stworzone - konieczna inwestyca w amor - polecam Hyperpro - :lalag: Silnik bez jaja, ale ciągnie dobrze :bigrazz: Ogólnie za*ebista maszyna :buttrock:

 

PS. Teraz jak bym miał wybierać to tylko VTR :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki japoński nietuzinkowy sprzęt z rozpie*dalającym ściany dźwiękiem, zaje*iście charakterystyczny, kozacki i w ogóle och i ach.

Pięknie ujęte :clap:

 

:D :D :D

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe widzę, że większość z Was nakręca mnie na Vke ;)

 

VECTOR jak będziesz miał okazję przejechać się SP2 z chęcią posłucham Twojego porównania w stosunku do 954!

 

YUBY dobrze mówisz... fresh and funky hehe... moto ma być dla przyjemności i radochy raczej niż do szpanu ;) Masz Vtra... co powiesz o nim w porównaniu z rzędówką?

 

NA KOŁO w sumie to jak tylko ukazał się SP-2 na pokazie to od razu stwierdziłem, że nawet dobrze "wygolona" blondynka mu nie dorówna ;p

Ale fakt Maro miał SP1 no i ślicznie grzmiała... ino ucho prostować jak przejeżdżał hehe

 

ARNI TLR odpada... jakiś za toporny ten moto mi się wydaje... no i nie ma tego czegoś co ma SP :) no i jak Suzuki to po 2002 bo wcześniej to padaczki były hehe sam się przekonałem ;) Masz tam Vke w opisie nawijaj co i jak w porównaniu z rzędem.

 

KORNOL wspominasz o R1... coś więcej na ten temat? Bo właściwie to porządne moto...

 

Słuchajcie, a jakieś opinie z jazdy tymi motkami? Co i jak się buja czego, czego brakuje, co jest zajebiste a co należałoby poprawić?? Awaryjnosc itp?

 

Kumpel miał K3 i miał straszne problemy z elektroniką... więcej czasu maszyna widziała drzwi serwisu niż słońce przy gumowaniu

 

954 to fakt... krótka bardzo pewnie dlatego shimmy łapie... ale jakie moto bym nie zapodał to amor byłby w nim zanim bym po bułki do sklepu pojechał heh

 

SZRAMER jak te K2 i K3 się trzymają? Bo K1 z tego co wiem podobnie jak SRADy się pierdoczyły po kilku tysiącach "jurnej" jazdy.

 

Co powiecie o R1? Można to pałować i tylko olej wymieniać częściej i bedzie cacy? Bo każdy fajer w historii to nawet nie dyszał ;)

 

A no właśnie... maszynka ma być do gumowania też ;) jeszcze aż tak stary nie jestem żeby na dwóch kółkach jeździć ;) No i jak najmniej awaryjna z czego Suzuki przez dłuższy czas nie słynęło... coś się może tam zmieniło w tym kierunku z upływem lat?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

SZRAMER jak te K2 i K3 się trzymają? Bo K1 z tego co wiem podobnie jak SRADy się pierdoczyły po kilku tysiącach "jurnej" jazdy.

ja mialem k4 czyli praktycznie to samo co k3 co bylo rozwinieciem k1,2

niewiem jak sie twojemu kumplowi elektronika je**la???

moj nie mial lekkiego zycia poprzedni wlasciciel tyral go na torze , ja przez 3 sezony podobnie , oleju niebral dopiero po 26000 km lancuszek zaczol lekko chalasowac, w miedzyczasie tylko sprzeglo wymienilem bo spalilem z wlasnej glupoty uczac sie rolling burnout :banghead: pali o niebo mniej niz wszystko co mam obecnie, gleby mial przynajmniej 2 zanim go kupilem , rama odporna i nieslyszalem o zadnym peknieciu od gumowania , oczywiscie jak bedziesz jezdzil na gumie jak oszalaly to dlugo pewnie niewytrzyma :icon_rolleyes:

to jest jedyny motocykl ktory najdluzej mialem i wogole bym go niesprzedawal gdybym niemusial wsadzic jego wartosci by moc ostrzej po torze zganiac( taniej bylo kupic nowszy i zgrzebany)

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wieć jeżeli chodzi o proówanie V do rzędówki, to to co jest odczuwalne op pierwszego ruszenia - moment obrotowy. Moto ma pełnego kopa praktycznie od 1500 tys w góre. NIe kreci za wysoko - 1000F odcinała przy rownych 10 tyś. Użyteczny zakres obrotów, od wolnych do tych 7 tys. I tu przede wszystkim odczuwa sie przyspieszenie, kazda reakcja na gaz to wyrwanie motocykla do przodu. Moim zdaniem, to kwintesencja jazdy na 2 kołkach (własciwie to czesto bedziesz sie pilnował zeby rzeczywiscie jechał na 2) :) Co do rzedówki to nigdy mi nie pasowało to, ze ponizej tych 5 tys w zasadzie moto nie żyje....o ile np. w 954 nie jest to takie odczuwalne, ale 600 sa daremne jezeli chodzi o sposób oddawania mocy. Ponadto nie czuć tego brutalnego kopyta. Zbiera sie płynnie, ale nie gwałtownie i ma wiekszy zakres uzytecznych obortów, bo rzedówka jeszcze ciagnie podczas gdy w V juz trzeba wbijac 2 bieg. To takie mooje subiektywne opinie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze ponizej tych 5 tys w zasadzie moto nie żyje....o ile np. w 954 nie jest to takie odczuwalne, ale 600 sa daremne jezeli chodzi o sposób oddawania mocy. Ponadto nie czuć tego brutalnego kopyta. Zbiera sie płynnie, ale nie gwałtownie i ma wiekszy zakres uzytecznych obortów, bo rzedówka jeszcze ciagnie podczas gdy w V juz trzeba wbijac 2 bieg. To takie mooje subiektywne opinie ;)

 

Oj w 954 do 5 tys. to nie wiele się dzieje, przy tej partii obrotów to można ganiać, ale stare ikarusy :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam RSV, najlepiej w wersji FACTORY.

To jest naprawdę nietuzinkowy sprzęt z najlepszym zawieszeniem i gangiem silnika, a zapieprzać też potrafi :biggrin:

W zeszłym roku wygrało np. test porównawczy w motocyklu

 

pozdro i byle do wiosny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...