Kokesz Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 (edytowane) Witam ekipę zdrowych inaczej ;) Planuję zmienić moto i zastanawiam się co by tu zapodać. Bardzo wkręca mi się VTR 1000 SP2 ale różne opinie chodzą... w Polsce bardzo pozytywne np. w Irlandii nie wiem czemu...negatywne. Nigdy Vki nie miałem i chciałbym spróbować. No i przeciw SP2 lub SP1 stoi banda rzędówek jak w temacie R1, Gixer 1000 K2 lub K3 i Fire 954... Co Wy byście polecili? Nie jeździłem na żadnym z tych sprzętów dlatego pytam o radę tych, którzy mieli okazje posadzić swe cztery litery na jednym z nich i doświadczyć przyjemności... bądź i nie... ;) Pozycja, wygoda, jazda po mieście i w trasie, agresywność, hamowanie, spalanie itp. sami wiecie o co kam an ;p Fajnie jakbyście napisali nie tylko o wrażeniach ale i o różnicach oraz awaryjności / trwałości tych źrebaków ;) Odrazu mówie, że mam 187cm wzrostu więc nie wiem czy kolana będą mi się chowały w profilach baku ;p (np. na GSXR K1 nie za bardzo się mieszczę) Nie rozwijam magicznych prędkości... najważniejsze jest przyśpieszenia niż max speed... No to dzięki odgórne i wielkie hoł na drodze ślę ;D Pozdro! Kokesz Edytowane 22 Lutego 2009 przez Kokesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Yuby to zaczynamy :D : gsxr 1000k3 -ostatni z niezminiaturyzowanych litrow -2 bieg Ci niepadnie tak szybko :icon_razz: -najmocniejszy z wymienionych modeli :crossy: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 VTR SP2 - jeśli liczą sie dla ciebie miłe uczucie związanie z przyśpieszeniem i piekne brzmienie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam ekipę zdrowych inaczej ;) Planuję zmienić moto i zastanawiam się co by tu zapodać. Bardzo wkręca mi się VTR 1000 SP2 ale różne opinie chodzą... w Polsce bardzo pozytywne np. w Irlandii nie wiem czemu...negatywne. Nigdy Vki nie miałem i chciałbym spróbować. No i przeciw SP2 lub SP1 stoi banda rzędówek jak w temacie R1, Gixer 1000 K2 lub K3 i Fire 954... Co Wy byście polecili? Nie jeździłem na żadnym z tych sprzętów dlatego pytam o radę tych, którzy mieli okazje posadzić swe cztery litery na jednym z nich i doświadczyć przyjemności... bądź i nie... ;) Pozycja, wygoda, jazda po mieście i w trasie, agresywność, hamowanie, spalanie itp. sami wiecie o co kam an ;p Fajnie jakbyście napisali nie tylko o wrażeniach ale i o różnicach oraz awaryjności / trwałości tych źrebaków ;) Odrazu mówie, że mam 187cm wzrostu więc nie wiem czy kolana będą mi się chowały w profilach baku ;p (np. na GSXR K1 nie za bardzo się mieszczę) Nie rozwijam magicznych prędkości... najważniejsze jest przyśpieszenia niż max speed... No to dzięki odgórne i wielkie hoł na drodze ślę ;D Pozdro! Kokesz Sam stałem przed wyborem SP bądź 954, no i postawiłem jednak na 954 bo się w niej zakochałem po tym jak kumpel dał mi się przejechać :bigrazz: Na dzień dzisiejszy wiem jednak, że jak bym wybrał SP byłbym chyba jeszcze bardziej zadowolony. Taki japoński nietuzinkowy sprzęt z rozpie*dalającym ściany dźwiękiem, zaje*iście charakterystyczny, kozacki i w ogóle och i ach. Zakochałem się w VTRce :bigrazz: Co do 954 - jak kupisz dobry egzemplarz, będziesz na pewno bardzo ale to bardzo zadowolony. To taki sprzęt, który nigdy własciwie nie zaskakuje, poza wyjątkowo ostrym shimmy, moim zdaniem jeśli chcesz zapie*dalać a do tego to jest stworzone - konieczna inwestyca w amor - polecam Hyperpro - :lalag: Silnik bez jaja, ale ciągnie dobrze :bigrazz: Ogólnie za*ebista maszyna :buttrock: PS. Teraz jak bym miał wybierać to tylko VTR :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Taki japoński nietuzinkowy sprzęt z rozpie*dalającym ściany dźwiękiem, zaje*iście charakterystyczny, kozacki i w ogóle och i ach. Pięknie ujęte :clap: :D :D :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 KOKESZ - bierz v-ke wrażenia rekompensują z naddatkiem mniejszą moc Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Chcesz power bierz K3, chcesz być trendy, jazzy, cool i freshy bierz Sp-2. chcesz byc lanserem.. bierz R1 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Jeździła u was po Bartoszycach sp na micronach i się pewnie zakochałeś w niej tak jak ja hehe :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Kolego, tylko VTR! Przejedz sie na V ce to zobaczysz, ze na rzedówke wiecej nie popatrzysz ;). A TLR brałeś pod uwage? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokesz Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 hehe widzę, że większość z Was nakręca mnie na Vke ;) VECTOR jak będziesz miał okazję przejechać się SP2 z chęcią posłucham Twojego porównania w stosunku do 954! YUBY dobrze mówisz... fresh and funky hehe... moto ma być dla przyjemności i radochy raczej niż do szpanu ;) Masz Vtra... co powiesz o nim w porównaniu z rzędówką? NA KOŁO w sumie to jak tylko ukazał się SP-2 na pokazie to od razu stwierdziłem, że nawet dobrze "wygolona" blondynka mu nie dorówna ;p Ale fakt Maro miał SP1 no i ślicznie grzmiała... ino ucho prostować jak przejeżdżał hehe ARNI TLR odpada... jakiś za toporny ten moto mi się wydaje... no i nie ma tego czegoś co ma SP :) no i jak Suzuki to po 2002 bo wcześniej to padaczki były hehe sam się przekonałem ;) Masz tam Vke w opisie nawijaj co i jak w porównaniu z rzędem. KORNOL wspominasz o R1... coś więcej na ten temat? Bo właściwie to porządne moto... Słuchajcie, a jakieś opinie z jazdy tymi motkami? Co i jak się buja czego, czego brakuje, co jest zajebiste a co należałoby poprawić?? Awaryjnosc itp? Kumpel miał K3 i miał straszne problemy z elektroniką... więcej czasu maszyna widziała drzwi serwisu niż słońce przy gumowaniu 954 to fakt... krótka bardzo pewnie dlatego shimmy łapie... ale jakie moto bym nie zapodał to amor byłby w nim zanim bym po bułki do sklepu pojechał heh SZRAMER jak te K2 i K3 się trzymają? Bo K1 z tego co wiem podobnie jak SRADy się pierdoczyły po kilku tysiącach "jurnej" jazdy. Co powiecie o R1? Można to pałować i tylko olej wymieniać częściej i bedzie cacy? Bo każdy fajer w historii to nawet nie dyszał ;) A no właśnie... maszynka ma być do gumowania też ;) jeszcze aż tak stary nie jestem żeby na dwóch kółkach jeździć ;) No i jak najmniej awaryjna z czego Suzuki przez dłuższy czas nie słynęło... coś się może tam zmieniło w tym kierunku z upływem lat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 SZRAMER jak te K2 i K3 się trzymają? Bo K1 z tego co wiem podobnie jak SRADy się pierdoczyły po kilku tysiącach "jurnej" jazdy. ja mialem k4 czyli praktycznie to samo co k3 co bylo rozwinieciem k1,2 niewiem jak sie twojemu kumplowi elektronika je**la??? moj nie mial lekkiego zycia poprzedni wlasciciel tyral go na torze , ja przez 3 sezony podobnie , oleju niebral dopiero po 26000 km lancuszek zaczol lekko chalasowac, w miedzyczasie tylko sprzeglo wymienilem bo spalilem z wlasnej glupoty uczac sie rolling burnout :banghead: pali o niebo mniej niz wszystko co mam obecnie, gleby mial przynajmniej 2 zanim go kupilem , rama odporna i nieslyszalem o zadnym peknieciu od gumowania , oczywiscie jak bedziesz jezdzil na gumie jak oszalaly to dlugo pewnie niewytrzyma :icon_rolleyes: to jest jedyny motocykl ktory najdluzej mialem i wogole bym go niesprzedawal gdybym niemusial wsadzic jego wartosci by moc ostrzej po torze zganiac( taniej bylo kupic nowszy i zgrzebany) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 No wieć jeżeli chodzi o proówanie V do rzędówki, to to co jest odczuwalne op pierwszego ruszenia - moment obrotowy. Moto ma pełnego kopa praktycznie od 1500 tys w góre. NIe kreci za wysoko - 1000F odcinała przy rownych 10 tyś. Użyteczny zakres obrotów, od wolnych do tych 7 tys. I tu przede wszystkim odczuwa sie przyspieszenie, kazda reakcja na gaz to wyrwanie motocykla do przodu. Moim zdaniem, to kwintesencja jazdy na 2 kołkach (własciwie to czesto bedziesz sie pilnował zeby rzeczywiscie jechał na 2) :) Co do rzedówki to nigdy mi nie pasowało to, ze ponizej tych 5 tys w zasadzie moto nie żyje....o ile np. w 954 nie jest to takie odczuwalne, ale 600 sa daremne jezeli chodzi o sposób oddawania mocy. Ponadto nie czuć tego brutalnego kopyta. Zbiera sie płynnie, ale nie gwałtownie i ma wiekszy zakres uzytecznych obortów, bo rzedówka jeszcze ciagnie podczas gdy w V juz trzeba wbijac 2 bieg. To takie mooje subiektywne opinie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 ze ponizej tych 5 tys w zasadzie moto nie żyje....o ile np. w 954 nie jest to takie odczuwalne, ale 600 sa daremne jezeli chodzi o sposób oddawania mocy. Ponadto nie czuć tego brutalnego kopyta. Zbiera sie płynnie, ale nie gwałtownie i ma wiekszy zakres uzytecznych obortów, bo rzedówka jeszcze ciagnie podczas gdy w V juz trzeba wbijac 2 bieg. To takie mooje subiektywne opinie ;) Oj w 954 do 5 tys. to nie wiele się dzieje, przy tej partii obrotów to można ganiać, ale stare ikarusy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 No, ja na niej okazyjnie jezdziłem,i to nie było seryjne moto, wiec to tak mowie tyle co pamietam. A skoro idzie od jeszcze wyzszych, to tak musi byc :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Ja polecam RSV, najlepiej w wersji FACTORY. To jest naprawdę nietuzinkowy sprzęt z najlepszym zawieszeniem i gangiem silnika, a zapieprzać też potrafi :biggrin: W zeszłym roku wygrało np. test porównawczy w motocyklu pozdro i byle do wiosny Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.