kuba1100 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 W Twoim silniku możesz jeśli chcesz zastosować Petrygo,ale mowa tu była o wysilonych silnikach wysokoobrotowych a nie o wolno obrotowych V-kach.A poza tym do nowoczesnego silnika samochodowego nigdy nie wlewam Petrygo bo są lepsze. Wiem, że są lepsze i w Toyce mam oryginalny Toyota Long Life, tylko się zastanawiałem nad właściwościami tych płynów. Zresztą układ chłodzenia w motocyklach jest nieduży (u mnie 2,2 litra ze zbiorniczkiem wyrównawczym) więc chyba nie warto "żydzić" kasy na to. W końcu to max ok. 100 zł, raz na 2-3 lata... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 W Twoim silniku możesz jeśli chcesz zastosować Petrygo,ale mowa tu była o wysilonych silnikach wysokoobrotowych a nie o wolno obrotowych V-kach.A poza tym do nowoczesnego silnika samochodowego nigdy nie wlewam Petrygo bo są lepsze. a kto powiedział że widlaste silniki są niewysilone i wolnoobrotowe? :wink: nie każdy widlak to chopper. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Ale wolnoobrotowe są w chopperach. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Ale wolnoobrotowe są w chopperach. Tak, tak. Ale moja (hon)DZIUNIA to nie sportowy chopper tylko rasowy, ociekający chromem, na mięsistych oponach, nieco przyciężkawy cruiser :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Ktos tam wyżej zapytał dlaczego plyn samochodowy nie nadaje sie do układu w motocyklu. A no dla tego ze temperatura załączenia się wentylatora jest o wiele wyższa a większośc płynów dedykowanych do samochodów temp. wrzenia ma o wiele niżej niz temp. mieszczaca sie w zakresie normy w motocyklu. przykladem jest GSXR 600 K6 ktory podałem. Plyny samochodowe o temp. wrzenia wyzszej niz 105-107*C jakie znam to DYNAGEL 2000 bo tez podchodzi pod 130stopni a to wystarczy. Generalnie sa lyny dedykowane do motocykla to po co kombinować?? butelka 5L kosztuje 85zł wejdzie połowa, czyli moża sie złożyć z kolegą i wyjdzie po 42,50zł raz na dwa lata. drogo?? Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 No i ostatnim postem zostałem w zupełności przekonany, że stosowanie zwyklego płynu niemal mija sie z celem. dzieki pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 A ja wszedzie leje Prestone. Bo: -temperatura zamarzania -37 -temperatura wrzenia 129 -zalecana wymiana co 5 lat -kosztuje koło 30 zlotych za 4 litry Petrygo faktycznie ma trochę małą temperature wrzenia 105 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 No i ostatnim postem zostałem w zupełności przekonany, że stosowanie zwyklego płynu niemal mija sie z celem. dzieki pzdr:) Może jeszcze specjalne powietrze se sprowadź do motocykla. Najlepiej z Japonii. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 po przeczytaniu waszych postów mam wrażenie ze dyskusja sprowadza sie do tego czy warto zaoszczędzić 15zł w skali dwóch lat i zalać moto płynem ze stacjii benzynowej. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Może jeszcze specjalne powietrze se sprowadź do motocykla. Najlepiej z Japonii. Pozdrawiam Słyszałem też ze niezle na moczu silnik sie chłodzi, najlepiej właściciela. A skoro uważasz ze to bzdura to moze podasz jakis konkretny argument na podstawie ktorego udowodnisz ze jest inaczej?? Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuuuszek Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Ja tam zakupilem motula za 85pln (5 litrów). Myślalem jeszcze nad tym Prestonem ale jakos sie nie zdecydowalem bo chcialem miec płyn przeznaczony do moto, a cena nie jest az tak duza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Myślalem jeszcze nad tym Prestonem ale jakos sie nie zdecydowalem bo chcialem miec płyn przeznaczony do moto, Tylko pytanie jest zasadnicze. Czym poza różnicą 4 stopni w temperaturze wrzenia te płyny mogą się różnić? Wedlug mnie niczym. No i jeszcze 2 razy wyższą ceną ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 tez mi sie wydaje ze zalanie plynem O ODPOWIEDNIO WYSOKIEJ TEMPERATURZE WRZENIA nie powinno zaszkodzic. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Według specyfikacji od producenta Bell ray moto cool wrze w 107 stopniach , a petrygo ma napisane o temperaturze wrzenia nie mniej niż 107 wiec ma parametry zbliżone do typowych płynów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Według specyfikacji od producenta Bell ray moto cool wrze w 107 stopniach , a petrygo ma napisane o temperaturze wrzenia nie mniej niż 107 wiec ma parametry zbliżone do typowych płynów Coś chyba zle przeczytałeś. 135*c ma belray Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.