Skocz do zawartości

Drżenie kierownicy w VT 1100 Shadow Spirit


telemis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

 

Mam pewien kłopot -- w mojej shadowce drży kierownica. Co prawda na wolnych obrotach jest OK, ale przy dodawaniu gazu (np. przyspieszanie) zaczyna drżeć -- efekt jest taki, że w lusterkach prawie nic nie widać, bo drżą naprawdę znacznie...

 

Co to może być i co z takim fantem zrobić?

 

Dzięki za ewentualną pomoc.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Taka juz jest specyfika czopperow ze musza drzec. Tak poza tym uchwyty mocowania kierownicy do polki maja gumowe amortyzatory-moze ich nie ma , albo sa stwardniale ze starosci??(w Shadow Aero?) W Sportsterze 1200 mego kolegi drzaly i na wolnych i w calym zakresie obrotow- rada- ogladac sie za siebie( ja i tak nie wierze lusterkom i sie ogladam- zostalo mi to z socjalistycznych czasow- wtedy robilem prawko). Jak amortyzatory gumowe sa w porzadku to moze pomoze wymiana lusterek?Pozdrawiam.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Taka juz jest specyfika czopperow ze musza drzec. Tak poza tym uchwyty mocowania kierownicy do polki maja gumowe amortyzatory-moze ich nie ma ' date=' albo sa stwardniale ze starosci??(w Shadow Aero?) W Sportsterze 1200 mego kolegi drzaly i na wolnych i w calym zakresie obrotow- rada- ogladac sie za siebie( ja i tak nie wierze lusterkom i sie ogladam- zostalo mi to z socjalistycznych czasow- wtedy robilem prawko). Jak amortyzatory gumowe sa w porzadku to moze pomoze wymiana lusterek?Pozdrawiam.Janek.[/quote']

 

Czy taka jest specyfika? Kto wie... Kumpel jeździ Shadowem 750 (taka nówka) i nic mu nie drży -- obraz w lustrach żyleta. A u mnie nie... Strasznie to irytujące...!!! :buttrock: Co do "gumowych amortyzatorów" -- czy chodzi o niejakie simmenblocki? Jeśli tak, to ze starości chyba nie są stwardniałe, bo moto ma 3 latka ledwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam shadowkę 750 i lusterka drżą tylko na wolnych obrotach, ale to o niczym nie świadczy, bo silnik 1100 jest zupełnie inny niż 750. Wydaje mi się jednak, że coś jest nie tak z silnikiem, bo generalnie shadowy nie należą do hard corowych maszyn i powinny zapewniać komfort przy dużych przelotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam shadowkę 750 i lusterka drżą tylko na wolnych obrotach' date=' ale to o niczym nie świadczy, bo silnik 1100 jest zupełnie inny niż 750. Wydaje mi się jednak, że coś jest nie tak z silnikiem, bo generalnie shadowy nie należą do hard corowych maszyn i powinny zapewniać komfort przy dużych przelotach.[/quote']

 

No i to też kłopot, bo moto było w serwisie -- silniczek sprawdzony, wyregulowany... Chodzi OK. A lusterka jak drżały, tak drżą... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie powinno się to zrobić z shadowką 1100' date=' ale jak nie znajdziesz nikogo z taką maszyną, to możemy się umówić w garażu albo gdzieś w mieście ( jak mróz odpuści ) i porównać pracę obu silników.[/quote']

 

Dzięki... Zapamiętam i jakby co to się "wiosną" odezwę... Pzdr, T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...