rplusr drifter Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 witam wszystkich Jak pewnie wiecie sezon motocyklowy na wyspach trwa caly rok mimo ,ze zima robi sie czasem bardziej wilgotna ale jezdzc mozna i trzeba caly rok Moja Kaska ma 6 lat i od narodzin jes w moich rekach przywiozlem ja z californi i wlasciwie nie widziala deszczu tu na wyspach drugi zimowy sezon i pierwsze niepokojace objawy a mianowicie dziwne nierytmiczne stuki jakby klekot zaworow ale tylko w pierwszym cylindrze i tylko w tedy kiedy wczesniej padalo. Kaska nie stoi pod chmurka wiec raczej nie wilgotnieje ale objaw robi sie malo przyjemny ktos moze wie czy 20.000 km silnik moze miec takie objawy bo poza tymi dzwiekami nic nie stracila serwis ostatni 4000 km temu pozdrawiam robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 witam wszystkich Jak pewnie wiecie sezon motocyklowy na wyspach trwa caly rok mimo ,ze zima robi sie czasem bardziej wilgotna ale jezdzc mozna i trzeba caly rok Moja Kaska ma 6 lat i od narodzin jes w moich rekach przywiozlem ja z californi i wlasciwie nie widziala deszczu tu na wyspach drugi zimowy sezon i pierwsze niepokojace objawy a mianowicie dziwne nierytmiczne stuki jakby klekot zaworow ale tylko w pierwszym cylindrze i tylko w tedy kiedy wczesniej padalo. Kaska nie stoi pod chmurka wiec raczej nie wilgotnieje ale objaw robi sie malo przyjemny ktos moze wie czy 20.000 km silnik moze miec takie objawy bo poza tymi dzwiekami nic nie stracila serwis ostatni 4000 km temu pozdrawiam robert Witam byc moze to kwestia oleju i jego wplywu na prace hydraulicznych kasatorow luzow zaworowych... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 z tego co się orientuję to w VN 800 nie ma hydraulicznych samoregulatorów zaworów :icon_question: Cytuj veni , vidi .... i oczom nie wierzę Vulcaneria.pl DajęMuNaZimnym i smażę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 co 12Tkm jest regulacja zaworów (płytki). ale z tego co piszesz to nie zawory... deszcz nic nie ma do zaworów i stuki też byłyby rytmiczne. czy po rozgrzaniu silnika też to słychać? Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Może być przebicie na fajce świecy lub przewodzie wys. napięcia. VN800 ma zalecaną inspekcje zaworów co 10.000 km Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rplusr drifter Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 dzieki wszystkim za pomoc wymienilem swiece wymienilem kabelki nowy pol syntetyk i Katarzyna saspiewala jak powinna i wszystkie objawy to juz historia ale nie pomijam faktu ze zrobilo sie cieplej i niej wilgotno robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drifter Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Witam ! Mam podobny problem na zimnym silniku. Jak się rozgrzeje to wszystko wraca do normy. Pytanie jest tylko czy to są normalne objawy ?? Pzdr, Ł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.