7acek Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Cześć Zamierzam kupic sobie honde nsr 125 , jednak ma ona 38 tys przebiegu... niewiem czy warto kupic motorek z takim przebiegiem... czy to pochodzi troche jeszcze? dodam ze motor nie byl remontowany od nowosci , sprowadzony jest z Niemiec!!! Czy moze ktos wie ile takie motorki wytrzymują !? Prosze o odpowiedz! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał.89 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 to wcale nie jest duży przebieg ale nie tylko na przebieg patrzy się przy zakupie, weź ze sobą kogoś kto zna sie na motocyklach/mechanice i niech obejrzy porządnie moto, posłucha silnika itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Jak na NSR to jest juz dosyc spory przebieg chyba ze moto bylo jezdzone na blokadach w co watpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuraś Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 i raczej to nie ten dzial ;) nsr jest 2T na tak wysilony silnik 38k to sporo tlok juz pewnie ma dosc. chyba ze byl jezdzony do sklepu po bulki przez babcie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 (edytowane) Przebieg jest jedynie wskazówką, a stan (motocykla - silnika też) bardzo zależy od stylu jazdy. Czy się opłaca to wszystko zależy od ceny. Najważniejsze jest, żeby motocykl jechał prosto, jeśli sam skręca wskazuje to na krzywą ramę, lagi (przednie zawieszenie) - takiego motocykla bym nie kupił. Czasem okazuje się tylko, że lagi są skręcone w półce (na ogół na skutek wypadku) lub krzywo skręcona ośka tylnego koła. Usterki łatwe do usunięcia. Silnik podczas pracy nie może dzwonić - jest to objaw startych pierścieni na tłoku. Niedawno widziałem (słyszałem) przypadek hondy nsr150 26kkm przebiegu: przed zatarciem (prawdopodobny powód zatarcia: olej miksol, niedogrzany silnik i przycięło zużyty już pierścień) chodziła dość głośno, natomiast z nowym tłokiem i szlifem słychać tylko pyrkanie z wydechu. Remont w tym przypadku to szlif lub honowanie (coś jak polerowanie) dla żeliwnej tulei cylindra, nikasilowej nie ruszać! plus nowy tłok z pierścieniami. Ogólnie praca wykonalna we własnym garażu. Stuki podczas pracy wskazują na zużyte łożyska korbowodu albo wału - konieczna rozbiórka silnika na pół - dość dużo pracy dla bardziej doświadczonego mechanika. To taka ogólna wskazówka, najlepiej wziąć ze sobą kogoś, kto dłużej jeździ i się bardziej zna. A o tych usterkami piszę dlatego, że mogą się pojawić w tym sprzęcie. pozdr, tomek Edytowane 15 Lutego 2009 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7acek Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 (edytowane) Dzieki za wyczerpująca odpowiedz! ALe wypowiadajcie sie jeszcze! jesli mozecie Edytowane 15 Lutego 2009 przez 7acek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Jeszcze zalezy czy dobra cena jest za ta NSR. I czy trzeba robic remont silnika czy wystarczy tylko remont "góry" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Przy takim przebiegu sprzęt może juz wymagać wymiany tłoka, wszystko zalezy od tego jak był jeżdzony .itd. Ja na Twoim miejscu pojechałbym go oglądnąć i jeśli bym do silnika nie miał zastrzeżeń to bym go wziął a nie patrzał na przebieg. Bo skąd masz pewność ze inny sprzet który pojedziesz oglądać dajmy na to z 20 tys przebiegu, rzeczywiscie tyle ma, a jak wiadomo w polsce prawie wszyscy przebiegi kręcą. Albo ktoś Ci powie ze wymienił tłok, albo ze niemiec od którego sprowadził wymienił a tak naprawde silnik mógł być nawet niedotknięty tylko ktoś zwyczajnie kity wciska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Nie jestem w temacie "nerek", ale z tego co dawno temu czytałem, producent zalecał wymianę tłoka po 15 000km. Po takim przebiegu musiałby mieć dwa razy wymieniany tłok, w dodatku nawet na nicasilu pojawił się próg. W silniku 50cm3 łożyska trzeba wymienić zazwyczaj po 25000 km. Jeśli nawet był użytkowany "na listonosza", nie wkręcał się powyżej 8000 RPM (jeśli ma zablokowany cylinder) i nie przekraczał dozwolone przez niemieckie prawo 80 km/h to i tak można być pewien że po takim przebiegu czas na remont generalny. Wymiana cylindra, tłoka, wału korbowego, łożysk, zestawu napędowego i hamulców jak w banku. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.