mechu Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam wszystkich Dostałem od taty zadanie znalezienia mu fajnego , wygodnego , i nie psującego się motorku za ok 5.5-6tyś. Starszy lubi czoperki i cruisery lubi wygodnie sobie pojeżdzić. Porozglądałem się na allegro i pszedsawiłem mu pare motorków podobała mu się bardzo honda vf magna 500 ale rochę o niej poczytałem i wydaje mi się że to niebyłby za dobry pomysł podobno często się psuje i wogule......... Pokazałem mu też honde vt 500 shadow i kawasaki en 500 vulcan oba mu się podobają a co Wy o tym myślicie co lepsze honda( 89r) czy kawa (90r). A może macie jakieś lepsze pomysły ??????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Ja wolałbym Hondę . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 wpisujesz kolejno w wyszukiwarkę: vt500, en500 i czytasz. nie zapomnij odrobić lekcji na poniedziałek... jsz ps. umknęła Ci gdzieś lektura obowiązkowa: http://forum.motocyklistow.pl/NIM-ZALOZYSZ-TEMAT-t94850.html Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Za taką kasę chcesz znaleźc czopka? Ja bym brał sprawnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damikss Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Za taką kasę chcesz znaleźc czopka? Ja bym brał sprawnego. z honda bedzie ciezko chyba ze rocznik 80 ktorys . za 5 tys raczej nie ale za 6-7 juz dostaniesz kawasaki en 500 z 95 w dobrym stanie a jak poszukasz to i ubranego. sam taka smigam i jestem bardzo zadowolony swoja droga mam na sprzedaz wiec jak co to pisz. Cytuj Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Bez wahania polecił bym Hondę, po pierwsze bo to już kultowy sprzęt, po drugie, bo to V-ka :) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damikss Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 (edytowane) Bez wahania polecił bym Hondę, po pierwsze bo to już kultowy sprzęt, po drugie, bo to V-ka :) najlepiej bedzie jesli siadziesz na obu i sie przejedziesz en 500 jest najwiekszy z 500 wszystko zalezy od upodoban . u mnie honda odpala ze wzgledu na roczniki i i pozycje za kierownica no i za cene w stosunku do kawy . 10 lat roznicy to dla mnie byl powazny argument. Edytowane 15 Lutego 2009 przez damikss Cytuj Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Nie wiem czy akurat w przypadku 500cm3 wielkość jest argumentem ;) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahoon Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 A ja mam właśnie Shadowke i chwalę swoje :) a przed zakupem szukałem opinii gdzie tylko mogłem i znalazłem więcej "za" dla hondy i to właśnie VT500. Za około 5 tys masz piękną sztukę z '86 bo wg mnie ten rocznik ma najładniejszą linię, wcześniejsze są nieco bardziej kanciaste, no a późniejsze to już cena idzie dość znacząco w górę. En500 też ładny sprzęt, ale statystycznie więcej osób miało z nim problemy. A o hondzie słyszałem tyle, że ktoś raz coś w układzie zapłonowym musiał wymienić, że benzyna się skończyła i takie tam :P No i oczywiście Vt to silnik widlasty i na dodatek korbowody nie są tu mocowane razem, tylko rozstawione o ileś tam stopni (chyba 76) a to zmniejsza drgania i chyba poprawia żywotność :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damikss Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 (edytowane) Nie wiem czy akurat w przypadku 500cm3 wielkość jest argumentem ;) jeśli ktoś jeździ z pasażerem to ma znaczenie a wygoda i duża kanapa dla pasażera miała dla mnie znaczenie . virago 535 niby 500 ale małe to jak dla dziecka . tak to już jest dla jednych chopper musi mieć silnik V i nie ważne co to jest a dla innych liczą się inne użytkowe argumenty:) Edytowane 15 Lutego 2009 przez damikss Cytuj Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 En500, to nie chopper ;) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damikss Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 (edytowane) to fakt ale jezeli ktos nie robil regulacji luzow nie wymienial oleju tylko brusil , gazowal na zimnym to nie dziwota ze narzekal , ja tam na kwe nie moge slego slowa powiedziec chodziaz przed zakupem spotkalem sie z roznymi opiniami"znawcow" ktorzy nawet tego motocykla nie widzieli na zywo:) chodziaz prawda jest ze ezgzemplaze z roku 91 mialy prblemy z alternatorem i kolem magnesowym potem ten problem usunieto. polecam zainteresowanemu strone "motocykle lat 80 i 90" Edytowane 15 Lutego 2009 przez damikss Cytuj Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 zdecydowanie vt...600 ;) vt 500 takze.oj..honda to honda.potwierdzam jakosc wykonania po rozebraniu silnika z 88 roku.brak jakichkolwiek luzów.nawet pierscienie jak nalezy.no i dziwk v-ki.dlatego nie zdecydowałem sie na czoperowatą rzędówke.czoper=silnik v-ka. nie wiem jak w vt-500,ale w 600 jest regulacja zaworow srubami,w kawie chyba płytki.druga sprawa-brak łancuszka sprzegłowego,korbowody na panewkach.to atuty VT.kolejna najwazniejsza sprawa gdy patrzymy na silnik-czy siedzi on tylko w jednym modelu.dla przykładu silnik jest bazowo identyczny w transalpie,vt-600,ntv i to nawet w modelach produkowanych do dzis.to chyba swiadczy o niezawodnosci.tak samo jak silnik gs-a. o kawie sie nie wypowiem,bo nie znam,a nie chce szerzyc bzdur,ktore słyszy sie na temat kawy.maja sie tak samo ,jak bajki o awaryjnosci junaka.nie zadbasz-nie pojezdzisz.proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damikss Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 w kawie regulacja luzu odbywa się na śrubki.silnik ten sam co w gpz w kle i er wiec czesci multum. Cytuj Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Ja powiem tak, kiedy sam nie mogłem zdecydowac się to czy tamto, bo co tu ukrywac, jak się nie ma nic, to każdy motocykl się podoba i nie wiadomo co wybrac. No więc przy każdej okazji, najlepiej na zlotach, oglądałem różne sprzęty z bliska, nawet nie spotkałem się z problemem kiedy poprosiłem o możliwośc posadzenia tyłka na czyimś sprzęcie. Poprzymierzałem się do różnych różnistych, na kilku nawet mogłem kawałek się bujnąc, i w ten sposób sprecyzowałem, co mnie najbardziej rajcuje w motocyklu, jaki chcę miec, żeby sprawiał mi jak najwięcej radochy i odpowiadał moim wymaganiom. Strzał okazał się w 10! Każdemu życzę, aby trafił na taki motocykl, który będzie mu odpowiadał w 100% i nigdy go nie zawiódł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.