Marlew Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam po rozebraniu skrzyni okazało się że wszystko jest w jak najlepszym porządku i jak stuka to widocznie stukać lubi. I trzeba sie do tego przyzwyczaić. I postanowiłem wyeliminować stukanie metodą zagłuszenia :) Ponieważ oryginalny tłumik z katalizatorem dzwiękiem przypomina cc700 (i to nówkę bez żadnej dziury w układzie wydechowym) to zamontowalismy wydech akcesoryjny bez katalizatora stosowany do GS1100. I tu porażka i dzisiaj jadę to zdjąć w cholere. Dzwięk jest boski, basowy nie za głośny. Ale jazda wyglada tak: - 1500-3000 obr - ideał - duzo lepiej niż było, ciągnie od wolnych na dowolnym biegu - 3000-4000 jedno wielkie goowno - nic sie nie dzieje a próba jednostajnej jazdy na V w tym zakresie owocuje szarpaniem - 4000-7000 - tak jak było czyli bez fajerwerków No ale najgorsze jest to że hamowanie silnikiem na dowolnym biegu skutkuje kanonadą z tłumików (nie jeden czy dwa strzały ale serie po 10-15). No niestety takie zachowanie do porządnego turystyka w słusznym wieku nieco nie przystoi a ponieważ za trzy dni Rumunia to ja sie poddaje i dzisiaj wracam do oryginału. Ponieważ jednak tłumik i tak kupiłem to jakby ktos miał jakies rady to bardzo chętnie posłucham :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 iglica do góry o jeden zabek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 (edytowane) iglica do góry o jeden zabek. W sumie moze i by to pomoglo, ale nie w tym motocyklu. A sproboj wyciagnac calkiem kostke kodujaca :rolleyes: Jak bys nie wiedzial gdzie sie znajduje to otwierasz puszke elektryczna pod siedzeniem, patrzysz na srodkowy,pionowy rzadek z przekaznikami i wyciagasz ten na samym dole. Pozniej robisz reset jednostce ster. silnika tzn wyciagasz 5-ty bezpiecznik na powiedzmy minute (lub tez wyciagasz wszystkie bezpieczniki i wtedy napewno wyciagniesz m.in. ten wlasciwy :) ). Pozniej wsadzasz bepiecznik, wlaczasz zaplon i przed uruchomieniem krecisz wolno z dwa razy manetka gazu do oporu i odpuszczasz do zera. Ja bym jeszcze sprawdzil ustawienie tego potencjometru przy lewej przepustnicy - TPS. Sam mam zalozony przelot i nic takiego sie nie dzieje :icon_rolleyes: PS. A co to za akcesoryjny tlumik kupiles i za ile chcesz sie pozbyc tego dziadostwa ? :wink: Edytowane 27 Kwietnia 2009 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 W sumie moze i by to pomoglo, ale nie w tym motocyklu. A sproboj wyciagnac calkiem kostke kodujaca :rolleyes: Jak bys nie wiedzial gdzie sie znajduje to otwierasz puszke elektryczna pod siedzeniem, patrzysz na srodkowy,pionowy rzadek z przekaznikami i wyciagasz ten na samym dole. Pozniej robisz reset jednostce ster. silnika tzn wyciagasz 5-ty bezpiecznik na powiedzmy minute (lub tez wyciagasz wszystkie bezpieczniki i wtedy napewno wyciagniesz m.in. ten wlasciwy :) ). Pozniej wsadzasz bepiecznik, wlaczasz zaplon i przed uruchomieniem krecisz wolno z dwa razy manetka gazu do oporu i odpuszczasz do zera. Ja bym jeszcze sprawdzil ustawienie tego potencjometru przy lewej przepustnicy - TPS. Sam mam zalozony przelot i nic takiego sie nie dzieje :icon_rolleyes: PS. A co to za akcesoryjny tlumik kupiles i za ile chcesz sie pozbyc tego dziadostwa ? :wink: Muszę sobie to wydrukować i sprawdzic po majowym weekendzie :) Tłumiki do GSów wstawia Mirek. Wygląda to dobrze i w GSach chodzi świetnie. http://www.motocyklebmw.pl/index.php/kontakt/index/0/html/0 no ale GS ma nieco inaczej zestrojony silnik i np inne krócce ssące (mniejsza srednica i dłuższe. Moze jakby był czas na kombinacje to do czegos by doszło ale tuz przed wyjazdem kombinowac nie bede zwłaszcza że wzrosło wyraźnie zuzycia paliwa (co najmnniej 2 l w góre) Cały zestaw kosztował 1000 z montażem ale okazało sie że jak sie nie spodobał to został odebrany z powrotem i zapłaciłem tylko za robote :clap: Wróciłem na razie do starego i rozkoszuje sie ciszą :) Mam taka mysl żeby dorwać gdzies na allegro stary wydech i pokombinowac z ominieciem katalizatora ale zostawic oryginalny tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.